تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1403 - 4:47
15 بازدید
کد خبر : 341398

«شنگول و منگول» را در اصفهان تماشا کردند

«شنگول و منگول» را در اصفهان تماشا کردند

آفتاب نو: انیمیشن سینمایی «شنگول منگول» که پیش از این با عنوان «گولز» در بازار جهانی و فستیوال‌های بین‌المللی عرضه شده است، امروز دوشنبه ۱۶ مهرماه در اولین نمایش داخلی خود، در سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را پشت سرگذاشت. انیمیشن «شنگول منگول» ساخته کیانوش و فرزاد دالوند و به تهیه‌کنندگی

آفتاب نو: انیمیشن سینمایی «شنگول منگول» که پیش از این با عنوان «گولز» در بازار جهانی و فستیوال‌های بین‌المللی عرضه شده است، امروز دوشنبه ۱۶ مهرماه در اولین نمایش داخلی خود، در سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را پشت سرگذاشت.
انیمیشن «شنگول منگول» ساخته کیانوش و فرزاد دالوند و به تهیه‌کنندگی داریوش دالوند و سارا امامی با پایان تور جشنواره‌های جهانی به جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان آمده و پس از آن به‌زودی راهی اکران عمومی خواهد شد.
تولید این انیمیشن از اوایل سال ۹۴ کلید زده شد و اکنون پس از ۲ سال آماده نمایش شده. فیلمنامه این اثر با اقتباسی آزاد از داستان فولکلور شنگول و منگول و با محوریت آموزه‌های اخلاقی به نویسندگی کیانوش دالوند با مشارکت نویسندگان آمریکایی و کانادایی نوشته شده است.
دوبله و بازیگردانی صدای این انیمیشن سه بعدی ایرانی برای نمایش جهانی با عنوان «gools» توسط صداپیشگان هالیوودی در لس آنجلس انجام شده است.

منبع خبر: همشـهری

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn