تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1403 - 7:48
18 بازدید
کد خبر : 341495

پرچمدار جدید مدیران خودرو در راه است

پرچمدار جدید مدیران خودرو در راه است

بازدید:۳۴۵۷ صد آنلاین | برند ام‌وی‌ام به زودی در نیمه دوم سال جاری، از خودروی جدید خود به نام ایکس ۷۷ رونمایی خواهد کرد. این مدل به عنوان پرچمدار جدید سری X ام‌وی‌ام معرفی شده و امکانات ویژه‌ای را به بازار ارائه خواهد کرد. به گزارش صد آنلاین، مدل‌های سری X ام‌وی‌ام، با قیمت‌های رقابتی

ام‌وی‌ام ایکس ۷۷: پرچمدار جدید مدیران خودرو در راه است

بازدید:۳۴۵۷

صد آنلاین | برند ام‌وی‌ام به زودی در نیمه دوم سال جاری، از خودروی جدید خود به نام ایکس ۷۷ رونمایی خواهد کرد. این مدل به عنوان پرچمدار جدید سری X ام‌وی‌ام معرفی شده و امکانات ویژه‌ای را به بازار ارائه خواهد کرد.

به گزارش صد آنلاین، مدل‌های سری X ام‌وی‌ام، با قیمت‌های رقابتی و ویژگی‌های عملیاتی، از محبوبیت زیادی در بازار برخوردار هستند. این سری شامل کراس‌اوورهای کامپکت مانند ایکس ۲۲ پرو، ایکس ۳۳ کراس و ایکس ۵۵ پرو می‌شود، اما ایکس ۷۷ با کیفیت و امکانات بالاتر به رقابت با مدل‌های کره‌ای، ژاپنی و اروپایی می‌پردازد.

 

 

 

این خودرو با طراحی اسپرت و امکانات متنوع، به ویژه برای جوانان و خانواده‌ها که به دنبال ارتقای خودروی خود از محصولات داخلی هستند، گزینه‌ای مناسب به شمار می‌آید. ایکس ۷۷ همچنین تمرکز بیشتری بر روی ایمنی و استحکام خواهد داشت و با بدنه‌ای مقاوم‌تر و سیستم‌های ایمنی پیشرفته، مانند فناوری کمک راننده ADAS، به بازار عرضه می‌شود.

 

 

 

ام‌وی‌ام به دنبال تعریف استانداردهای جدید ایمنی در محصولات خود است و ایکس ۷۷ می‌تواند انتخابی مطمئن برای خانواده‌ها باشد که به دنبال خودرویی قابل اعتماد برای سفرهای شهری و بین‌شهری هستند. اطلاعات بیشتر درباره این خودرو به زودی منتشر خواهد شد.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn