تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1403 - 8:28
14 بازدید
کد خبر : 341524

نمی خواستند ایران قهرمان شود

نمی خواستند ایران قهرمان شود

رئیس فدراسیون تکواندو با ابراز خوشحالی از قهرمانی تیم‌های دختران و پسران نوجوان ایران در پیکارهای قهرمانی جهان، گفت: هر کاری بلد بودند انجام دادند و ما را اذیت کردند تا قهرمان نشویم، اما با تلاش فراوان و لطف خداوند به این مهم رسیدیم. به گزارش سایت خبری پرسون، هادی ساعی روز سه‌شنبه در


رئیس فدراسیون تکواندو با ابراز خوشحالی از قهرمانی تیم‌های دختران و پسران نوجوان ایران در پیکارهای قهرمانی جهان، گفت: هر کاری بلد بودند انجام دادند و ما را اذیت کردند تا قهرمان نشویم، اما با تلاش فراوان و لطف خداوند به این مهم رسیدیم.

به گزارش سایت خبری پرسون، هادی ساعی روز سه‌شنبه در خصوص قهرمانی دختران و پسران تکواندو ایران در مسابقات جهانی نوجوانان، اظهار داشت: خدا را شکر که با کار تیمی، نوجوانان تکواندو ایران مزد زحمات و تلاش‌های خود را گرفتند.

وی اداامه داد: کشور میزبان (کره‌جنوبی) در ۲ روز پایانی تمام تلاش خود را به کار گرفت تا مانع قهرمانی ایران شود. واقعا ما را اذیت کردند و نمی‌خواستند قهرمان شویم. حتی در روز پایانی که رادین زینالی تنها نماینده ما بود، به وضوح حق او را خوردند.

رئیس فدراسیون تکواندو، تصریح کرد: به این مساله اعتراض کردیم که ابتدا کمیته برگزاری و داوران مقاومت کردند، اما در ادامه به ما گفتند حق با تیم ایران است و از این مساله ابراز ناراحتی کردند. البته همه می‌دانیم این رفتار آنها یک نمایش بود. خوشبختانه نماینده کره‌جنوبی نتوانست به مدال طلا برسد و تیم پسران ایران قهرمان شد.

ساعی گفت: در بخش دختران نیز قهرمانی تیم ما زودتر از روز پایانی مسجل شده بود. در نهایت در هر دو بخش به قهرمانی رسیدیم، در حالی که در هر بخش، ۲ نماینده کمتر از کره‌جنوبی داشتیم.

وی با بیان اینکه تکواندوکاران نوجوان رها نخواهند شد، گفت: همان‌طور که ۲ سال قبل تکواندوکاران نوجوان را به بزرگسالان آورده و ثمره آن را دیدیم، نفراتی فعلی تیم نوجوانان را رها نخواهیم کرد. برای آنها برنامه داریم و از این آینده‌سازان مراقبت می‌کنیم تا بتوانند طی سال‌های آتی در رده بزرگسالان نیز بدرخشند.

چهاردهمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان روزهای ۱۰ تا ۱۵ مهر با حضور ۹۳۶ تکواندوکار از ۹۶ کشور به میزبانی کره‌جنوبی و در شهر چانچئون برگزار شد.

در گروه دختران، تیم ایران با چهار طلا و یک نقره عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. برای تیم دختران پرنیان نوری، آیناز نصیری، حنا زرین‌کمر و غزال هوشمند ۴ مدال طلا کسب کردند. ساغر مرادی نیز یک نشان نقره به دست آورد. کره‌جنوبی با یک طلا و سه نقره نایب قهرمان شد. کرواسی با یک طلا، یک نقره و دو برنز در جای سوم ایستاد.

در بخش پسران تیم ایران در کورس قهرمانی از کره‌جنوبی میزبان این رقابت‌ها در روز پایانی عبور کرد و با وجود اشتباه داوری و حذف غیر منصفانه رادین زینالی، نوجوانان شایسته کشورمان با کسب سه مدال طلا، یک نقره و دو برنز عنوان قهرمانی را در این بخش از آن خود کردند. امیرمحمد اشرافی، سینا محترمی مهدی رزمیان سه نشان طلا، علی اکبر ابراهیمی مدال نقره و امین محمد احمدوند به همراه امیرمحمد نصیر احمدی هم دو برنز کسب کردند.


منبع: ایرنا

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn