تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1403 - 14:38
13 بازدید
کد خبر : 341859

فرصت اعلام زمین بی‌طرف بازی با قطر؛ تا فردا

فرصت اعلام زمین بی‌طرف بازی با قطر؛ تا فردا

 فرهیختگان:  FIFA و AFC هفته گذشته در نامه‌ای به فدراسیون درباره شرایط میزبانی و پروازی برای برگزاری مسابقه ایران و قطر از فدراسیون فوتبال استعلام اولیه گرفته بودند و فدراسیون هم در مکاتبه خود اعلام کرده بود محدودیت‌های پروازی به‌صورت موقت در نظر گرفته شده است. FIFA  و AFC در نهایت امروز در نامه‌ای فوری ضمن اشاره به مکاتبات

 فرهیختگان:  FIFA و AFC هفته گذشته در نامه‌ای به فدراسیون درباره شرایط میزبانی و پروازی برای برگزاری مسابقه ایران و قطر از فدراسیون فوتبال استعلام اولیه گرفته بودند و فدراسیون هم در مکاتبه خود اعلام کرده بود محدودیت‌های پروازی به‌صورت موقت در نظر گرفته شده است.

FIFA  و AFC در نهایت امروز در نامه‌ای فوری ضمن اشاره به مکاتبات قبلی و بررسی‌های انجام شده درباره شرایط پروازی و… دستور مهمی به فدراسیون فوتبال ابلاغ کرده‌اند که در‌متن نامه به آن اشاره شده است:

«آقای هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران (FFIRI)

فیفا و‌ کنفدراسیون فوتبال آسیا «تصمیم» گرفته‌اند که فدراسیون ایران «باید» یک مکان «بی‌طرف» را برای میزبانی بازی آتی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ برابر قطر در ۱۵ اکتبر ۲۰۲۴ انتخاب کنند تا از سفر و چالش‌های امنیتی برای تیم‌ها، مسئولان مسابقات و سایر سهامداران و اسپانسرها جلوگیری شود. لطفاً تا «چهارشنبه» ۹ اکتبر ۲۰۲۴، یک مکان بی‌طرف را معرفی کنید و اسناد/توافقنامه‌های مربوطه را از میزبان محل بی‌طرف ارائه دهید.»

 فیفا در بخش دیگری از نامه به فدراسیون اعلام کرده اگر تا فردا کشور ثالث را برای میزبانی معرفی نکند، خودشان اقدامات بعدی را انجام خواهند داد. به متن نامه توجه کنید:

«در صورتی که تا مهلت مقرر نامزد محل برگزاری بی طرف را دریافت نکنیم، فیفا و AFC تصمیم لازم را اتخاذ کرده و اقدامات بعدی را بر این اساس انجام خواهند داد. از توجه شما متشکریم و منتظر درک مهربان شما در این مورد هستیم.

ارادتمند شما

شین مان جیل- معاون دبیر کل مسابقات و فوتبال و AFC

مانولو زوبیریا-مدیر مسابقات فیفا»

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn