تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1403 - 17:07
64 بازدید
کد خبر : 341999

سرمربی جدید را با شرایط ایران آشنا می‌کنیم

سرمربی جدید را با شرایط ایران آشنا می‌کنیم

جامعه ورزشی آفتاب نو: ایمان عالمی در خصوص وضعیت مصدومیت ابوالفضل جلالی در تیم ملی گفت: ما امیدواریم مصدومیت او جدی نباشد. به هر حال جلالی یک مهره خوب و کلیدی است که امیدواریم هم بتواند در بازی‌های پیشروی تیم ملی به میدان برود و هم برای همراهی استقلال مشکلی نداشته باشد. وی در خصوص

جامعه ورزشی آفتاب نو:

ایمان عالمی در خصوص وضعیت مصدومیت ابوالفضل جلالی در تیم ملی گفت: ما امیدواریم مصدومیت او جدی نباشد. به هر حال جلالی یک مهره خوب و کلیدی است که امیدواریم هم بتواند در بازی‌های پیشروی تیم ملی به میدان برود و هم برای همراهی استقلال مشکلی نداشته باشد.

وی در خصوص پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان استقلال به خبرگزاری برنا گفت: خوشبختانه امروز بخشی از قرارداد بازیکنان تیم پرداخت شد که این مو ضوع می‌تواند در شرایط روحی تیم تاثیر گذار باشد.

عالمی در ارتباط با شروع تمرینات آبی پوشان اظهار داشت: تمرینات ما به مدت ۳ روز تعطیل است و به امید خدا از چهارشنبه تمرینات مان را آغاز می‌کنیم تا تیم به هماهنگی بیشتری برسد.

وی در ارتباط با اضافه شدن مربی خارجی به این تیم گفت: خبر ندارم که کدام مربی قرار است به استقلال اضافه شود ولی زمان می‌برد تا مربی با شرایط فوتبال ما آشنا شود که در این زمینه حتما به او کمک خواهیم کرد.

سرپرست آبی پوشان در خصوص اضافه شدن یک مهاجم خارجی به استقلال گفت: در این خصوص باید سرمربی جدید تیم تصمیم بگیرد و قطعا در صورتی که مربی جدید بازیکنی را معرفی کند، باشگاه او را جذب خواهد کرد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn