تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1403 - 18:35
47 بازدید
کد خبر : 342075

اولین عکس گاریدو در مادرید با پسرش

اولین عکس گاریدو در مادرید با پسرش

به گزارش آفتاب نو، تعطیلات فیفادی مهرماه  بهترین زمان بود تا خوان کارلوس گاریدو پس از مدتها به کشورش بازگشته و با خانواده‌اش دیدار کند. گاریدو که از زمان حضورش در ایران و قبول مسئولیت در پرسپولیس به کشورش برنگشته بود و بیشتر مواقع خانواده‌اش در تهران حضور داشتند، دو روزی است که به زادگاهش

به گزارش آفتاب نو، تعطیلات فیفادی مهرماه  بهترین زمان بود تا خوان کارلوس گاریدو پس از مدتها به کشورش بازگشته و با خانواده‌اش دیدار کند. گاریدو که از زمان حضورش در ایران و قبول مسئولیت در پرسپولیس به کشورش برنگشته بود و بیشتر مواقع خانواده‌اش در تهران حضور داشتند، دو روزی است که به زادگاهش بازگشته است.

گاریدو که در همین مدت کوتاه جایگاه خوبی در میان هواداران پرسپولیس پیدا کرده و نشان داده تجربه خوبی از حضور در تیم‌های پرطرفدار دارد به دنبال آن است تا اولین برد آسیایی خود را مقابل السد قطر کسب کند. او قرار است پس از شرکت در کلاس‌های دانش افزایی مربیان در شهر مادرید به تهران برگشته و در تمرینات پرسپولیس حاضر شود.

گفتنی است گاریدو پس از حضور در شهر مادرید عکس جدیدی را در فضای اینستاگرام منتشر کرده است. تصویری که او را کنار پسرش نشان می‌دهد.

همان طور که پیش‌تر خبر دادیم گاردیو قرار است روز یکشنبه هفته آینده (۲۲ مهر) به تهران برگشته و در تمرین پرسپولیس حاضر شود.

اولین عکس گاریدو در مادرید با پسرش

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn