تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1403 - 19:47
30 بازدید
کد خبر : 342139

بختیاری‌زاده چه کرد که نکونام انجام نداد/ هوادار این استقلال را دوست دارد

بختیاری‌زاده چه کرد که نکونام انجام نداد/ هوادار این استقلال را دوست دارد

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، تیم استقلال در دیدار مقابل هوادار با ترکیبی متفاوت بدون آرش رضاوند و میلاد زکی‌پور و با حضور کاکوتا در میانه زمین و حضور ابوالفضل جلالی در جناح چپ فوتبال رو به جلو و تهاجمی را به نمایش گذاشت تا علاوه بر اینکه ثابت کند استقلال هنوز

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، تیم استقلال در دیدار مقابل هوادار با ترکیبی متفاوت بدون آرش رضاوند و میلاد زکی‌پور و با حضور کاکوتا در میانه زمین و حضور ابوالفضل جلالی در جناح چپ فوتبال رو به جلو و تهاجمی را به نمایش گذاشت تا علاوه بر اینکه ثابت کند استقلال هنوز هم همان تیم باطراوت و قدرتمند همیشگی است می‌تواند با همین نفرات و تنها با چند جابجایی هر حریفی را تحت تاثیر قرار بدهد.

اینکه استقلال چرا نتوانسته بیش از دو گل به تیم هوادار بزند قطعاً به درخشش دروازه‌بان تیم مهدی رحمتی ربط پیدا می‌کند. دروازه‌بان تیم هوادار در دیدار مقابل استقلال یکی از شب‌های خوب خودش را پشت سر گذاشت و توانست بارها و بارها حملات تیم استقلال و ضربات بازیکنان این تیم به دروازه را دفع کند. همین کافی بود تا استقلال از رسیدن به گل‌های بیشتر باز بماند و نتواند بیش از دو بار دروازه این حریف را بگشاید.

عطش بالای بازیکنان استقلال در دیدار مقابل هوادار برای گل زنی تا آنجا پیش رفت که حتی مهرداد محمدی و رامین رضاییان در صحنه بر سر اینکه چرا رامین رضاییان در موقعیت مطلوب به مهرداد محمدی پاس نداد و ضربه مستقیم به دروازه زد با هم جر و بحث کردند.

سهراب بختیاری‌زاده در همین مدت کوتاه توانست انرژی و انگیزه بالایی را به بازیکنانش تزریق کند تا آنها در روزهای بحرانی بدی که طی سه باخت مقابل استقلال خوزستان پرسپولیس و السد قطر پشت سر گذاشته بودند با این پیروزی تا حد زیادی شخصیت خودشان در لیگ برتر را به رخ بکشند.

حالا تیم استقلال با فرصت مطلوبی که تا پیش از دیدار مقابل ذوب آهن در اختیار دارد در این اندیشه باید باشد که هرچه بیشتر به هماهنگی و شرایط روحی روانی بهتر دست پیدا کند.

شاید سهراب بختیاری زاده بیشتر از هر کاری باید ظرف این مدت به ایجاد روحیه بالا و مطلوب بین بازیکنان استقلال بیندیشد به ویژه نفراتی همچون حسینی و روزبه چشمی. قطعاً می‌تواند با شارژ روحی این دو بازیکن که قطعاً تاثیر مستقیمی در سایر نفرات تیم دارند خودش و تیمش را آماده اوج‌گیری در لیگ برتر و رساندن به رده‌های بالاتر بکند.

استقلال با همین پیروزی اخیر و با یک بازی کمتر نسبت به رقبا توانست از رده یازدهم سه پله صعود کرده و به رده هشتم برسد. قطعاً با چند پیروزی دیگر در لیگ برتر استقلال خودش را دوباره به جمع مربع قهرمانی می‌رساند و می‌تواند کنار پرسپولیس، سپاهان و تراکتور برای قهرمانی بجنگد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn