تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1403 - 20:49
13 بازدید
کد خبر : 342195

مهرداد محمدی بمب انگیزه است/ با ۸ امتیاز اختلاف هم استقلال قهرمان می‌شود/ اوضاع روحی کادرفنی قبلی مناسب چنین تیمی نبود

مهرداد محمدی بمب انگیزه است/ با ۸ امتیاز اختلاف هم استقلال قهرمان می‌شود/ اوضاع روحی کادرفنی قبلی مناسب چنین تیمی نبود

به گزارش آفتاب نو، اصغر طالب نسب بازیکن اسبق تیم استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره وضعیت اخیر استقلال پس از تغییر در کادر فنی و دیدار این تیم مقابل السد قطر و همچنین مسابقه اخیر در لیگ برتر مقابل تیم هوادار اظهاراتی را مطرح کرد. تغییرات استقلال در این چند وقت اخیر را

به گزارش آفتاب نو، اصغر طالب نسب بازیکن اسبق تیم استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره وضعیت اخیر استقلال پس از تغییر در کادر فنی و دیدار این تیم مقابل السد قطر و همچنین مسابقه اخیر در لیگ برتر مقابل تیم هوادار اظهاراتی را مطرح کرد.

تغییرات استقلال در این چند وقت اخیر را چطور دیدید؟

یعنی چه که نمی‌شد کاری غیر از این کرد؟

یعنی استقلال تازه وارد لیگ شده بود و باید تا حد معقول به جواد نکونام و کادر فنی‌اش فرصت می‌دادیم که در لیگ برتر و لیگ آسیایی خودش و تیمش را نشان بدهد اما متأسفانه ثابت شد که وضعیت روحی روانی کادر فنی برای هدایت استقلال در این فصل مناسب نیست.

چرا گفتید وضعیت روحی روانی؟

برای اینکه همین کادر فنی فصل قبل با یک تیمی که نفرات خوب امسال مثل کاکوتا یا رامین رضاییان و اندونگ را هم در اختیار نداشت توانست در نیم فصل اول قهرمان شود و در نیم فصل دوم عنوان نایب قهرمانی را برای باشگاه به همراه بیاورد. پس ایراد آنقدرها هم از کادر فنی نبود بلکه ایراد از شرایط روحی روانی کادر فنی بود که باعث شد اوضاع تیم به این شکل تغییر کند. هرچند که فصل قبل هم استقلال فوتبال چشم نوازی ارائه نمی‌کرد و بیشتر با کارهای دفاعی در میدان مسابقه حضور پیدا می‌کرد.

با این حساب شما با کنار رفتن جواد نکونام موافق بودید؟

بله صددرصد موافق بودم. به هر حال استقلال نمی‌توانست با این وضعیت و با این کادر فنی بیش از این تحمل کند و شرایط را جلو ببرد چون داشتیم دائم امتیاز از دست می‌دادیم و غیر از این هر کاری انجام می‌شد مجموعه تیم و هواداران استقلال ضرر می‌کردند بنابراین باید این اتفاق می‌افتاد. وقتی جواد نکونام خودش هم با جدا شدنش کاملا موافق بود ثابت شد که استقلال باید به این نقطه از مسیر زندگی اش با جواد نکونام می‌رسید.

حضور سهراب بختیاری‌زاده را چطور می‌بینید؟

این هم اتفاق خیلی خوبی بود.

مهرداد محمدی بمب انگیزه است/ با ۸ امتیاز اختلاف هم استقلال قهرمان می‌شود/ اوضاع روحی کادرفنی قبلی مناسب چنین تیمی نبود

چطور؟

چون سهراب بختیاری زاده از جنس استقلال بوده و خودش در این تیم بازی کرده است. از طرف دیگر با شناختی که از سهراب داریم او یک بازیکن با انگیزه و پر انرژی است. فوتبالیستی که در دوران فوتبالش و در اردوهای تیم کاملاً بمب انرژی بود و تیم را به جلو می‌برد. از این گذشته سهراب بختیاری زاده سابقه حضور در جام جهانی و مسابقات بین‌المللی بزرگی را دارد که این می‌تواند به لحاظ جایگاه مربی شرایط او برای بازیکنان حاضر در تیم استقلال را به خوبی جا بیندازد. قطعاً حضور سهراب بختیاری‌زاده می‌تواند بخش مهمی از مشکلات استقلال را از بین ببرد.

به نظر شما اگر سهراب حضور داشت می‌شد تیم السد را شکست بدهیم یا در دربی نبازیم؟

از این قبیل پیش‌گویی‌ها بلد نیستم نمی‌توان چنین پیش‌بینی کرد. چه بسا شاید سهراب بود و با گل‌های بیشتر می‌باختیم یا شاید هم سهراب بود و برنده می‌شدیم! ولی از این مسائل باید کنار برویم و به مسائل پیش رو فکر کنیم. الان ما فوتبالی که از استقلال مقابل تیم هوادار دیدیم فوق العاده زیبا و جذاب بود. این مسابقه نشان داد که استقلال با همین نفرات می‌تواند تا چه اندازه تهاجمی و رو به جلو بازی کند. درست است که ما با یک تیم پایین جدولی بازی داشتیم ولی به هر حال اسم استقلال به اندازه کافی برای هر تیمی ایجاد انگیزه می‌کند. نباید فراموش کنیم که تیم هوادار هم می‌خواست هر طور شده از استقلال امتیاز بگیرد بنابراین خوب دفاع می‌کرد ولی و از سوی دیگر تیم استقلال با قرار دادن سه مهره خارجی‌اش در میانه زمین قلب میدان را در دست گرفته بود هرچند که باز هم باید این سه نفر بیشتر با هم هماهنگ شوند.

بازگشت مهرداد محمدی را چطوره تحلیل می‌کنید؟

مهرداد محمدی در این بازی عطش زیادی برای گلزنی و اثبات خودش داشت. او کاملاً آمده بود تا گل بزند. از آن مسابقاتی برای مهرداد محمدی محسوب می‌شد که می‌خواست هر طور شده دروازه تیم مقابل را باز کند تا به هواداران بگوید که در نبودش استقلال چقدر ضرر کرده است. گاهی اوقات فوتبالیست بعد از چند وقت دور بودن از ترکیب تیم با چنین انگیزه‌ای برمی‌گردد که من این رفتار را در حرکات مهرداد محمدی می‌دیدم. او اینقدر برای گل زدن عطش داشت که حتی در صحنه‌ای با رامین رضاییان تند صحبت کرد. این اتفاقات خیلی خوب است و امیدوارم استقلال را در ادامه مسیر رو به جلو ببرد.

به نظر شما استقلال با ۸ امتیاز اختلاف نسبت به صدر و تیم سپاهان باز هم می‌تواند به قهرمانی امیدوار باشد؟

صددرصد می‌تواند، چرا که نتواند. هنوز ۲۴ هفته تا پایان مسابقات لیگ برتر زمان باقی مانده است. در این مدت هزار و یک اتفاق می‌تواند بیفتد. از کجا معلوم که سپاهان تراکتور و پرسپولیس همه بازی‌هایشان را برنده می‌شوند. این سه تیم غیر از پرسپولیس هر کدام دو بازی با استقلال دارند که می‌شود مجموعاً ۱۲ امتیاز. ما اگر سه امتیاز بازی برگشت با پرسپولیس را هم بگیریم می‌شود ۱۵ امتیاز. گرفتن این تعداد امتیاز از این چند تیم که قطعاً وقتی روبروی یکدیگر هم به میدان می‌روند از یکدیگر امتیاز می‌گیرند کمک می‌کند تا استقلال به خواسته‌اش برسد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn