تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1403 - 3:50
15 بازدید
کد خبر : 342494

شناسایی ۲۱۳ گلوگاه فساد در کشور/مدیری که در زندگی مردم اثر مثبت نگذارد مرتکب فساد اداری شده است

شناسایی ۲۱۳ گلوگاه فساد در کشور/مدیری که در زندگی مردم اثر مثبت نگذارد مرتکب فساد اداری شده است

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو از خوزستان؛ احمد رحمانیان قائم مقام و معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کشور در آیین تودیع و معارفه مدیرکل بازرسی خوزستان در محل گیت بوستان اهواز بیان کرد: ۶۰ درصد گزارش‌ها به سازمان بازرسی کشور از ۱۶ هزار گزارش ارسالی مربوط به اصلاح رویه‌های اداری

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو از خوزستان؛ احمد رحمانیان قائم مقام و معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کشور در آیین تودیع و معارفه مدیرکل بازرسی خوزستان در محل گیت بوستان اهواز بیان کرد: ۶۰ درصد گزارش‌ها به سازمان بازرسی کشور از ۱۶ هزار گزارش ارسالی مربوط به اصلاح رویه‌های اداری دستگاه‌های اجرایی بوده است.

رحمانیان ادامه داد: یکی از اقدامات شاخص که سال گذشته در دستور کار این سازمان قرار داشت، تعهدات ارزی ایفانشده به میزان چهار میلیارد یورو بود که تعیین تکلیف شدند.

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کشور گفت: در دولت سیزدهم حذف امضا‌های طلایی پیگیری و اجرا شد که ضروری است این اقدام در دولت چهاردهم نیز ادامه یابد تا از بروز فساد‌های اداری جلوگیری شود.

رحمانیان با تاکید بر اینکه دستگاه‌هایی که در فرآیند‌ها خلاء دارند باید به سرعت ضعف‌ها را جبران کنند افزود: مردم همواره پای نظام هستند و این موضوع باید انگیزه‌ای برای انجام وظایف مسئولان در خدمت رسانی به ملت باشد.

رحمانیان اظهار کرد: مدیری که در انجام کار خود اثر بخشی نداشته باشد و در زندگی مردم اثر مثبتی نگذارد مرتکب فساد اداری شده است.

وی بروکراسی اداری، رسیدگی نکردن به امورات مردم و هر گونه اقدام در اجرا نکردن عدالت را نوعی فساد اداری تلقی کرد.

وی بیان کرد: در هر دوره از مدیریت باید از مدیران حساب کشی کرد که تا اقدامات موثر و یا تصمیمات آسیب‌زای احتمالی آنها مشخص شود؛ همچنین برخورد با مسئولی که نتوانسته در دوره مدیریت خود اثر مثبت داشته باشد؛ ضروری است.

 

گفتنی است، امروز حجت الاسلام مصطفی انصاری فرد به عنوان بازرس کل جدید خوزستان معرفی و از اقدامات محمد آقاجاری مدیر کل سابق این دستگاه تقدیر شد.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn