تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1403 - 10:36
10 بازدید
کد خبر : 342752

ارزانترین گیاهان آپارتمانی مقاوم / دارنده اینا هوش اقتصادیش بالاست مدیریت بحرانم بلده

ارزانترین گیاهان آپارتمانی مقاوم / دارنده اینا هوش اقتصادیش بالاست مدیریت بحرانم بلده

شایانیوز- گیاهان آپارتمانی میتونن با قرار گرفتنشون در یه فضا به قدری زیبایی و زینت به اون فضا ببخشن که حد و حساب نداره طوری که هر کسی با نگاه کردن به اون ها از خودش بپرسه که چطور یه همچین چیزی ممکنه اون هم تنها و تنها با گیاه ولی خب اصلا این زیبارویان کارشون همینه

شایانیوز- گیاهان آپارتمانی میتونن با قرار گرفتنشون در یه فضا به قدری زیبایی و زینت به اون فضا ببخشن که حد و حساب نداره طوری که هر کسی با نگاه کردن به اون ها از خودش بپرسه که چطور یه همچین چیزی ممکنه اون هم تنها و تنها با گیاه ولی خب اصلا این زیبارویان کارشون همینه یعنی زیباساز فضای اطراف ولی صد البته که تنها و تنها زیبایی اون ها نیست که مدنظره بلکه این زیبارویان از خاصیت های دیگه هم برخوردارن مثلا گیاهانی که هوا رو تصفیه میکنن میتونن آلاینده های وجود در هوا رو به کلی از بین برده و یه هوای سالم و تر و تمیز بهتون هدیه کنن از این رو توصیه میشه که این زیبارویان رو در اتاق خواب و موقع خواب داشته باشید تا بتونید خواب با کیفیت و راحتی داشته باشید چون اکسیژن دریافتی در خواب بسیار مهم هست.

یا حتی در این بین یه سری از گیاهانی که خوش شانسی می آورند هستن که در علم فنگ شویی نگهداری از اون ها بسیار توصیه میشه چرا که این زیبارویان میتونن انرژی منفی رو گیر بندازن و به جای اون انرژی مثبت از خودشون ساتع کنن و با این کار موفقیت، ثروت و شادی رو مهمون خونه شما کنن. خب تا اینجا شاید خیال کنید که ویژگی های مثبتی که میشه برای گیاهان شمرد تموم شدن در حالی ک اینطور نیست و حالا میخواهیم به یکی از ویژگی های خارق العاده ی اون ها یعنی مقاومت بالاشون بپردازیم که میتونن شرایط مختلف رو در سخت ترین حالت هم حتی تحمل کنن و به خوبی به رشد و حیات خودشون ادامه بدن البته که شاید از نظر خیلی ها گیاهان این مدلی از قیمت زیادی برخوردار باشن که خب ما برای این دسته از دوستان میخواهیم ارزان ترین گیاهان آپارتمانی مقاوم رو معرفی کنیم که خب در صورتی که شما هم جزء این دسته از افراد هستید توصیه میکنیم که در ادامه با ما همراه باشید.

ارزانترین گیاهان آپارتمانی مقاوم

پپرومیا چروک از ارزان ترین گیاهان آپارتمانی مقاوم

یکی از گیاهان مقاوم به کم نوری پیرومیا چروک هست که از برگ های نرم و پفکی برخورداره و ظاهر بی نهایت زیبایی داره و اغلب میشه اون رو سلیقه ی افراد خاص پسند و شیک دونست. زادگاه این گیاه زیبا و متفاوت به برزیل برمیگرده و شاید براتون جالب باشه که بدونید از خانواده ی فلفل هاست و بیشتر از هزارتا گونه ی متنوع داره. بیشتر برگ های این گیاه به رنگ های سبز و بنفش دیده میشن که این موضوع جذابیت این گیاه رو خیلی افزایش داده. در خصوص شرایط نگهداری این زیبارو باید دقت کنید که همواره خاکش رو مرطوب نگه دارید البته که خیس نباشه. 

ارزانترین گیاهان آپارتمانی مقاوم

سانسوریا از ارزان ترین گیاهان آپارتمانی مقاوم

یکی از گیاهانی که میتونید اون رو در کورترین نقاط خونه، دفاتر و ادارات و… نگهداری کنید سانسوریا هست که طرفداران بسیار زیادی هم داره چرا که فضا رو بی نهایت شیک و خاص جلوه میده. این زیبارو از برگ های باریک و کشیده ای برخورداره که شاید براتون جالب باشه که به دلیل این برگ ها به اون زبان مادرشوهر هم میگن! فرم رشد این گیاه به شکل افشان و بوته ای هست و در برخی از مواقع یه سری از گونه های اون برگ های گوشتی و کوچک دارن. شما میتونید این گیاه خاص رو در رنگ هایی مثل زرد، سبز و ابلق پیدا کنید و در صورت مبتدی بودن هم حتی یعنی فاقد تجربه بودن در زمینه ی پرورش گیاهان میتونید از پس نگهداریش بربیایید چرا ک اصلا گیاه زحمت داری نیست. همچین در خصوص آبیاری اون دقت کنید که بهتره توی تابستون هفته ای  یه بار و توی زمستون هر سه هفته یه بار آبیاریش کنید.

ارزانترین گیاهان آپارتمانی مقاوم

آرالیا از ارزان ترین گیاهان آپارتمانی مقاوم

یکی از گیاهان بسیار مقاوم و صد البته زیبا که با شرایط کم نور به راحتی هر چه تمام تر تحمل کنه آرالیا هست که از برگ های سبز و پهن برخورداره و در اصل یه گیاه سایه دوست بشمار میاد که به شکل پنجه ای با هفت بریدگی رشد میکنه. در صورتی که بتونید از این گیاه خوب مراقبت کنید تو فصل تابستون شاهد گل های ریز، سفید رنگ و خوشه ای اون خواهد بود. دقت کنید که آبیاری این گیاه رو مصادف با خشک شدن خاک انجام بدید. مکان های نیم سایه رو هم برای قرار دادن گلدون اون انتخاب کنید. این رو هم به یاد داشته باشید که این زیبارو تحمل سرما رو نداره.

ارزانترین گیاهان آپارتمانی مقاوم

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn