تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1403 - 12:17
18 بازدید
کد خبر : 342853

مراسم همایش مرزبانان و مرز نشینان در تهران و افتتاح کتاب مرزهای از دست رفته / اختلافات را کنار بگذاریم و‌ همه برای ایران دآفتاب نور هم بایستیم

مراسم همایش مرزبانان و مرز نشینان در تهران و افتتاح کتاب مرزهای از دست رفته / اختلافات را کنار بگذاریم و‌ همه برای ایران دآفتاب نور هم بایستیم

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، این همایش به منظور بررسی چالش‌ها و فرصت‌های همکاری میان مرزبانان و مرزنشینان و همچنین افتتاح کتاب مرزهای از دست رفته برگزار گردید.  سردار رادان در این مراسم با اشاره به اهمیت همدلی و همکاری در حفظ امنیت مرزها، بر لزوم تقویت روابط میان اقوام مختلف تاکید کرد. سردار

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، این همایش به منظور بررسی چالش‌ها و فرصت‌های همکاری میان مرزبانان و مرزنشینان و همچنین افتتاح کتاب مرزهای از دست رفته برگزار گردید. 

سردار رادان در این مراسم با اشاره به اهمیت همدلی و همکاری در حفظ امنیت مرزها، بر لزوم تقویت روابط میان اقوام مختلف تاکید کرد.

سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کشور اظهار داشت: ضمن خیر مقدم به مهمانان و حاضران در این جلسه، افتخار همراهی و هم‌نشینی با مرزبانان و مرزنشینان، از افتخاراتی است که فراموش نخواهم کرد. ۲۷ سال از خدمت من، هم‌نشینی با مرزنشینان کشور بوده است و این هم افتخار ماست.

مراسم همایش مرزبانان و مرز نشینان در تهران و افتتاح کتاب “مرزهای از دست رفته

وی افزود: همه تجربیات بنده و مرزبانان کل کشور این است که اگر نباشد همراهی مرزنشینان با مرزبان و همدلی مرزبان با مرزنشین، ناموزون به درستی اجرا نخواهد شد. زمانی که مرزبانان باشند اما همراهی مرزنشین نباشد، هر دو طرف تنها هستند. نتیجه این است که این دو باید در کنار هم و برای هم، برای حفظ مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمت مقدسی انجام دهند.

سردار رادان در ادامه تاکید کرد: راه رسیدن به موفقیت، ناامید کردن دشمن است.

ما باید مشترکاتمان را تقویت و اختلافات را کنار بگذاریم. ترکمن، کرد، لر، بلوچ، عرب و فارس، همه برای هم و در کنار هم باید بایستیم. همکاران و همراهان و ملبسین به لباس انتظامی و مرزبانی را همکار میدانم.

وی با اشاره به نیاز به همدلی و همکاری در راستای حفظ امنیت مرزها، تاکید کرد که تنها با اتحاد و یکپارچگی می‌توانیم در برابر تهدیدات و چالش‌های پیش رو ایستادگی کنیم و از امنیت و تمامیت ارضی کشور دفاع کنیم. این همایش به عنوان نقطه عطفی در تقویت روابط میان مرزبانان و مرزنشینان به شمار می‌آید و نشان‌دهنده عزم راسخ نیروی انتظامی برای حفظ امنیت مرزها و ارتقای سطح همکاری‌ها در این زمینه است.

همایش مرزبانان و مرز نشینان در تهران و افتتاح کتاب مرزهای از دست رفته

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn