تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1403 - 16:07
21 بازدید
کد خبر : 343082

وزیر طالبان خطاب به ایران: از اخراج مهاجران افغان دست بردارید

وزیر طالبان خطاب به ایران: از اخراج مهاجران افغان دست بردارید

خبرآنلاین نوشت: وزیر مهاجرین حکومت طالبان طی سخنانی در کابل از برخورد نامناسب کشورها به‌ویژه همسایه‌های افغانستان با مهاجران افغان انتقاد کرده و گفته است که به بهانه‌های گوناگون با شهروندان افغانستان در خارج از این کشور بدرفتاری می‌شود. حقانی افزوده است مهاجران افغان در امور داخلی هیچ کشوری مداخله نکرده و کشورهای همسایه باید

خبرآنلاین نوشت: وزیر مهاجرین حکومت طالبان طی سخنانی در کابل از برخورد نامناسب کشورها به‌ویژه همسایه‌های افغانستان با مهاجران افغان انتقاد کرده و گفته است که به بهانه‌های گوناگون با شهروندان افغانستان در خارج از این کشور بدرفتاری می‌شود.

حقانی افزوده است مهاجران افغان در امور داخلی هیچ کشوری مداخله نکرده و کشورهای همسایه باید از اخراج مهاجران افغان دست بردارند.

وی با درخواست از کشورهای همسایه برای مماشات با مهاجرین افغان افزود: از تمام کشورهای همسایه خود می‌خواهیم که به مهاجرین ما ترحم کنند. اگر مشکلی هم وجود دارد به جامعه جهانی بازمی‌گردد؛ مهاجرین در امور داخلی هیچ کشوری مداخله نکرده و نمی‌کنند.

حقانی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مهاجرین افغان گفت: اکنون امنیت در کشور تأمین شده است؛ کوشش کنید به وطن خود برگردید. هر چقدر هم که در خارج وقت خود را بگذرانید، وطن، وطن است. در قبال کشورتان مسئولیت دارید؛ بیایید تا این را بسازیم.

منبع

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn