تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1403 - 17:53
9 بازدید
کد خبر : 343175

هزینه های سفر به دبی / فک نکنی فقط پولدارا میتونن برن دبی اینجوری با حقوق کارگری برو

هزینه های سفر به دبی / فک نکنی فقط پولدارا میتونن برن دبی اینجوری با حقوق کارگری برو

شایانیوز- زندگی این روزا یه جوری داره پیش میره که انگار افراد درگیر یه دوی ماراتن شدن حتی با وجود این که خودشون این بدو بدو رو نخوان ولی خب انگار براساس یه قانون نانوشته همه مجبور به تبعیت از این روال هستن تا اینجوری بین اطرافیان خودشون و حتی در جامعه مقبولیتی که باید و شاید

شایانیوز- زندگی این روزا یه جوری داره پیش میره که انگار افراد درگیر یه دوی ماراتن شدن حتی با وجود این که خودشون این بدو بدو رو نخوان ولی خب انگار براساس یه قانون نانوشته همه مجبور به تبعیت از این روال هستن تا اینجوری بین اطرافیان خودشون و حتی در جامعه مقبولیتی که باید و شاید رو داشته باشن ولی خب این دنیایی که برای حضرت سلیمان باقی نمونده برای ما هم باقی نخواهد موند و سرانجام در پیری و توی تنهایی خودمون از این که چه خوشی هایی میتونستیم داشته باشیم ولی از خودمون دریغشون کردیم یکه خواهیم خورد ولی خب در نهایت کاری از دستمون برای جبران زمان رفته برنخواهد اومد و باید در حسرت جوانیه از دست رفتمون بسوزیم و بسازیم.

ولی خب در این بین یه عده هستن که داستانشون رو اینطوری نمی نویسن و سعی میکنن که برای پیری خودشون یه سری خاطره های توپ بسازن حتی وسط بدو بدوهای زندگی چرا که میخوان وقتی تو سن و سال بالا یاد این خاطرات میفتن لبخند به لبشون بیاد که خب یکی از راه های ساختن خاطرات این مدلی سفر رفتن هست که اصلا جوری دیدتون رو نسبت به دنیا عوض میکنه که حد و حساب نداره و خب بیخود نیست که از قدیم هم گفتن که اگر میخواهید کسی رو بشناسید باهاش به سفر برید چرا که سفر شخصیت آدم رو هم میزنه و یه سری رفتارها رو بالا میاره که شاید خود فرد هم قبلا به وجود اون ها آگاه نبود پس برای خاطره سازی و صد البته افزایش تجربتون سفر رفتن رو حتما در برنامه های زندگیتون داشته باشید و در این بین هم اطلاع رسانی از هزینه های لازم برای سفرهای متنوع رو به ما بسپارید، حالا هم در این مقاله میخواهیم در خصوص هزینه های سفر به دبی براتون صحبت کنیم، پس در صورتی که مایل هستید در جریان این هزینه ها باشید در ادامه با ما همراه باشید.

هزینه های سفر به دبی

سفر به دبی وقتی به کم قانع نیستی

یه سری سفر ها هستن که ذاتا لاکچری بشمار میان و خب سفر دبی هم به خودیه خود یکی از این سفرها بشمار میاد که خب یه سری ها میان اون رو حتی خیلی لاکچری تر هم برگزار میکنن که خب در صورتی که شما هم از این دسته از افراد هستید اول برای این منظور بلیط هواپیما رو رزرو کنید که بلیط اون از تهران با ایرلاینی مثل فلای دبی به ازای هر نفر با یه پرواز بیزینس کلاس برابر با ۹۰ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان خواهد بود.

بعد از رسیدن به این شهر پر طرفدار در امارات هم باید به فکر محل اقامتتون باشید که میتونه یه هتل پنج ستاره باشه مثلا شما باید برای اقامت در هتل جمیرا بیچ دبی که پنج ستاره هست به ازای هر شب و برای دو نفر در یه اتاق دو تخته باید مبلغ ۶۴,۱۱۶,۹۰۰ تومان پرداخت کنید.

هزینه های سفر به دبی

برای خورد و خوراک و غذا هم که دیگه لازم به گفتن نیست که دبی پره از رستوران های لاکچری که خوشمرزه ترین غذاها رو سرو میکنن مثلا شما میتونید برای این منظور به رستوارن رستوارن لوکس Buddha-Bar Dubai دبی سر بزنید و از غذاهای لذیذ اون لذت ببرید.

هزینه های سفر به دبی

سفر به دبی وقتی پولاتو جمع کردی که تجربه اش کنی

یه سری ها هم هستن که بر ای سفر رفتنشون از ماه ها قبل برنامه ریزی میکنن و پول جمع میکنن و یه جورایی حساب کتاب دقیق برای این موضوع دارن که خب اگر از این دسته از دوستانید میتونید یه پرواز اکونومی رو برای این منظور انتخاب کنید که برای این منظور با ایرلاینی مثل ایر عربیا برای بلیط هر نفر باید ۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان پرداخت کنید.

برای محل اقامت هم میتونید از هتل های دو ستاره در این شهر استفاده کنید مثلا برای یه اتاق در هتل XVA Art Hotel دبی که دو ستاره هست باید برای هر شب به ازای دو نفر و اتاق دو تخته مبلغ ۶,۴۵۹,۵۰۰ تومان پرداخت کنید.

هزینه های سفر به دبی

برای خورد و خوراک هم میتونید به رستوران های قیمت مناسب این شهر مثل رستوران راوی ( Ravi ) سر بزنید و از غذاهاشون لذت ببرید.

هزینه های سفر به دبی

سفر به دبی وقتی میخوای از دنیا کم نیاری

خب این بخش از مقاله هم به اون دسته از دوستان تعلق داره که میخوان برای یه بار هم شده تجربه ی سفر به دبی رو داشته باشن که به این افراد توصیه میکنیم که با ارزان ترین پرواز برن مثلا شما با ایرلاین Jazeera Airways باید به ازای بلیط هر نفر مبلغ ۶٬۶۰۰٬۵۹۳ تومان پرداخت کنید.

برای محل اقامت هم میتونید در هتل های تک ستاره ساکن بشید مثلا برای هتل رحاب به ازای دو نفر و و یه اتاق دو تخته باید مبلغ ۲ میلیون و ۹۰۰ هزارتومان پرداخت کنید. برای خورد و خوراک هم میتونید از غذاخوری های ارزون استفاده کنید که هزینه ها مناسب بشه.

هزینه های سفر به دبی

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn