تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1403 - 22:20
54 بازدید
کد خبر : 343412

فرهاد مجیدی حرف آخر را زد!

فرهاد مجیدی حرف آخر را زد!

در ماه‌های گذشته، فرهاد مجیدی یکی از پر تکرارترین نام‌ها در میان هواداران استقلال بوده است. به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛  آنها از این سرمربی جوان و با انگیزه، خاطره خوشی دارند و طعم شیرین قهرمانی بدون شکست و رکوردشکن، همچنان مایه مباهات آنهاست. چیزی که باعث می‌شود در هر جابه‌جایی در باشگاه استقلال، نام فرهاد مجیدی

در ماه‌های گذشته، فرهاد مجیدی یکی از پر تکرارترین نام‌ها در میان هواداران استقلال بوده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛  آنها از این سرمربی جوان و با انگیزه، خاطره خوشی دارند و طعم شیرین قهرمانی بدون شکست و رکوردشکن، همچنان مایه مباهات آنهاست. چیزی که باعث می‌شود در هر جابه‌جایی در باشگاه استقلال، نام فرهاد مجیدی با سرعت در میان به یک خبر یا شایعه غریب به یقین تبدیل شود.

مجیدی که سال‌های طولانی از دوران بازیگری خود را در شهر دبی و سه تیم اصلی آن یعنی الوصل، النصر و الاهلی سپری کرده و با هر سه تیم افتخارات جالبی به دست آورده، کماکان بر قصد خود مبنی بر ادامه کار در فوتبال امارات تاکید می‌کند و به خبرنگار ورزش سه می گوید خبرهای پیرامون او هیچ‌گونه صحتی ندارند.

2087125

مجیدی می‌گوید: دو سه روز پیش در یک صحبت تاکیدی اعلام کردم که قصد ندارم برای مربیگری به استقلال بیایم. البته مدیران استقلال به من لطف داشتند و برای مذاکره به دبی آمدند و اگر قرار من برگشتن بود، همان زمان پیشنهاد آقایان شهریاری و سمیعی که از آنها بابت این اعتماد متشکرم، قبول می‌کردم ولی برنامه من به فعلاً به بازگشت به فوتبال ایران و کار در استقلال نیست و شایعات در این زمینه را کاملاً تکذیب می‌کنم. آنچنان که می‌دانم برنامه باشگاه استقلال به استخدام یک سرمربی خارجی است و امیدوارم هر کسی که می‌آید، بهترین نتیجه را در این باشگاه بگیرد و وظیفه ما هم حمایت کردن است و این کار را انجام خواهیم داد. از هواداران می‌خواهم که با هم متحد و همدل باشند و از سرمربی جدید، هر کسی که بود، حمایت کنند.

مجیدی در ادامه گفت: من در روزهای گذشته، استوری‌هایی درباره روزهای خوش استقلال منتشر کردم تا به هواداران یادآوری کنم همیشه بعد از سختی‌ها، شرایط خوب از راه خواهند رسید. همانطور که خود ما بعد از یک دوره طولانی سخت، موفق شدیم در نهایت استقلال را با کمک بچه‌ها، مدیریت و هواداران، به قهرمانی ایران برسانیم. این استوری‌ها هیچ مصرف دیگری هم ندارند، ضمن اینکه من خودم این کارو انجام ندادم و هواداران با لطفی که همیشه به من دارند، اقدام به ساخت آن کردند و من هم فقط آنها را بازنشر کردم و هرگونه شایعه دیگر در این باره را از بالا تا پایین تکذیب می‌کنم.

1963835

مجیدی در ادامه گفت: خوشحالم که استقلال با مربیگری سهراب بختیاری‌زاده، که یکی از بچه‌های خوب و پسران این باشگاه است، به شرایط پیروزی برگشت و مطمئنم این موضوع با یک انتخاب خوب، ادامه پیدا خواهد کرد. همانطور که گفتم، من هم به عنوان یک پیشکسوت، به تنها وظیفه‌ای که دارم، یعنی حمایت از استقلال، عمل خواهم کرد و در این مسیر اتفاق دیگری نمی‌افتد و شما هیچ چیز دیگری از من نخواهید شنید. اگر هم واقعاً قصد و غرض دیگری داشته باشم، حتما آن را اعلام می‌کنم. اما در اینجا تاکید می‌کنم که فعلاً قرار نیست به استقلال برگردم.

آخرین صحبت مجیدی همین است: باشگاه استقلال با حضور هوادارانش معنی پیدا می‌کند و هر وقت هواداران با علاقه پشت تیم باشند، روند تیم مثبت خواهد شد. امیدوارم اتفاقات در استقلال به سمتی برود که دوباره این جو خوب در تیم ایجاد بشود و بعد از آن هم حتما مسیر برای پیشروی باز خواهد بود. از همینجا دوباره به هواداران استقلال سلام می‌کنم و از محبت همیشگی آنها ممنون و متشکر هستم.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn