تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مهر 1403 - 2:57
7 بازدید
کد خبر : 343631

بیوگرافی فاطیما بهار مست

بیوگرافی فاطیما بهار مست

جامعه ورزشی آفتاب نو: سال تولد: ۱۳۷۵ محل تولد: تهران حرفه: اجرا و بازیگری سال شروع فعالیت: ۱۳۸۲ همسر: – زندگینامه فاطیما بهارمست این مجری و بازیگر کشورمان ۱۰ تیرماه ۱۳۷۵ در تهران متولد شد.پدر او فرید بهارمست نام دارد و فوتبالیست می باشد. فاطیما هیچ خواهر و برادری ندارد. کودکی فاطیما بهارمست تحصیلات و

جامعه ورزشی آفتاب نو:

سال تولد: ۱۳۷۵

محل تولد: تهران

حرفه: اجرا و بازیگری

سال شروع فعالیت: ۱۳۸۲

همسر: –

زندگینامه فاطیما بهارمست

این مجری و بازیگر کشورمان ۱۰ تیرماه ۱۳۷۵ در تهران متولد شد.پدر او فرید بهارمست نام دارد و فوتبالیست می باشد. فاطیما هیچ خواهر و برادری ندارد.

کودکی فاطیما بهارمست

فاطیما بهارمست

تحصیلات و نوازندگی

مدرک دیپلم کارگردانی سینما از هنرستان سوره دارد و کارشناسی رشده بازیگر تئاتر را از دانشکده هنرهای زیبای داشگاه تهران دارد. او کار موسیقی هم انجام می دهد و ساز ویولن هم می نوازد.

فاطیما بهارمست

ازدواج و همسر فاطیما بهارمست

فاطیما بهارمست هنوز ازدواج نکرده است و مجرد است.

فاطیما بهارمست

ورود به عرصه هنر

فاطیما بهارمست در تیر ۱۳۸۲ در سن ۶ سالگی در مسابقه تلفنی برنامه عموپورنگ در شبکه ۱ تلویزیون ایران شرکت کرد و سپس به طور اتفاقی استعدادش در عرضه اجرا کشف شد و به عنوان مجری برنامه‌های کودک تلویزیون فعالیت هنری خود را در سیمای کودک شبکه ۱ آغاز کرد. او با ۶ سال سن، کوچکترین مجری و گوینده‌ای بود که صداوسیما به خود دید.

فاطیما بهارمست

سال ۸۵ فاطیما بهارمست اجرای یک برنامه به نام زنگ بچه ها را به تنهایی برعهده گرفت و با اجرای زنده و موفق این برنامه در شبکه یک توانست لقب مشهورترین کودک ایران را از آن خود کند.

فاطیما بهارمست علاوه بر اجرای این برنامه ها، در برنامه رنگین هم حضور داشت و برنامه «من خوبم، تو خوبی» را در شبکه جام جم به همراه فرزاد حسنی و برنامه دوستان در شبکه جام جم و برنامه فرش سپید در شبکه دو سیما را اجرا کرد.

فاطیما بهارمست

آخرین اجرای فاطیما بهارمست در تلویزیون

آخرین اجرای فاطیما بهارمست در تلویزیون مربوط به اجرای برنامه دیده شو در سال ۱۳۹۳ به تهیه کنندگی مسعود ساکت اُف در شبکه دو سیما بود.

فاطیما بهارمست در تابستان ۱۳۹۳ با عرصهٔ اجرا خداحافظی کرد تا تمرکزش را بر روی بازیگری بگذارد و معتقد است که اجرا آن چیزی نبوده است که از دنیای هنر میخواسته و تصمیم جدی او از ابتدا حضور در دنیای بازیگری بوده است.

فاطیما بهارمست

ورود به بازیگری

او بازیگری را با سریال ماجراهای چموش و خموش به کارگردانی شاهین باباپور در سال ۱۳۸۳ شروع کرد و در این سریال که برای کودکان ساخته شده بود در نقش درسا بازی کرد.

فاطیما بهارمست

خداحافظی با اجرا

فاطیما در سال ۱۳۹۳ به طور کل با حرفه اجرا خداحافطی کرد تا بتواند بیشتر بر بازیگری تمرکز کند و آموزش های لازم را ببیند و بتواند در عرصه بازگری بدرخشد.

فاطیما بهارمست

فاطیما بهارمست در سریال از سرنوشت

سریال از سرنوشت به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان سال ۹۸ روی آنتن شبکه دو سیما رفت و ۴ فصل از این سریال ساخته شد.

نقطه عطف کارنامه بازیگری فاطیما بهارمست مربوط به حضور او در سریال از سرنوشت است که از فصل دوم به این سریال پیوست و در فصل سه و چهار هم به ایفای نقش پرداخت.این بازیگر جوان در سریال از سرنوشت بازیگر نقش نغمه دختر پوران از آشناهای هاشم است که دلباخته هاشم میشود و قرار ازدواجشان هم گذاشته میشود اما در این مسیر با اتفاقات مختلفی مواجه می گردند.

این بازیگر کشورمان در سریال از سرنوشت در کنار هنرمندان زیادی به ایفای نقش پرداخت که برخی از آنها عبارتند از:دارا حیایی، کیسان دیباج، علیرضا آرا، مائده طهماسبی، فریبا نادری، پوریا پورسرخ، لیلا بلوکات، مجید واشقانی، حسین پاکدل، مهدی صبایی و….

فاطیما بهارمست

آثار فاطیما بهارمست

سریال ها

    ماجراهای چموش و خموش شاهین باباپور ۱۳۸۳

    راه شب / اپیزود شب مهتاب داریوش فرهنگ ۱۳۸۳

    حلقه سبز ابراهیم حاتمی کیا ۱۳۸۵

    ساعت شنی بهرام بهرامیان ۱۳۸۶

    بیدارباش احمد کاوری ۱۳۹۱

    آخرین بازی حسین سهیلی زاده ۱۳۹۳

    از سر نوشت [فصل ۲] علیرضا بذرافشان ۱۳۹۸

    از سر نوشت[فصل ۳] محمدرضا خردمندان ۱۳۹۹

    از سر نوشت[فصل ۴] ۱۴۰۱

    شهباز حمیدرضا لوافی ۱۴۰۱

    پدرخوانده۲ سعید ابوطالب ۱۴۰۲

    زودیاک ۲ محمدرضا رضاییان ۱۴۰۲

سینمایی ها

    درخت سیب حمید مولوی ۱۳۹۱

    خسیس احمد کاوری ۱۳۹۲

    پری سا محمدرضا رحمانی ۱۳۹۶

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn