تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مهر 1403 - 12:28
11 بازدید
کد خبر : 344011

امروزه از تهیه البسه تا تجهیزات نیاز به علم روز و فناوری داریم/ اقتدار یک کشور به ورزش آن است

امروزه از تهیه البسه تا تجهیزات نیاز به علم روز و فناوری داریم/ اقتدار یک کشور به ورزش آن است

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور مطرح کرد؛ معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور گفت: اقتدار یک کشور به ورزش آن است که با مدال‌آوری در آن می‌توانیم عزت کشور را نشان دهیم.  حسین افشین در نشست هم‌اندیشی وزارت ورزش و جوانان و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور با ابراز خوشحالی

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور مطرح کرد؛

امروزه از تهیه البسه تا تجهیزات نیاز به علم روز و فناوری داریم  اقتدار یک کشور به ورزش آن است

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور گفت: اقتدار یک کشور به ورزش آن است که با مدال‌آوری در آن می‌توانیم عزت کشور را نشان دهیم. 

حسین افشین در نشست هم‌اندیشی وزارت ورزش و جوانان و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور با ابراز خوشحالی از تشکیل این جلسه اظهار داشت: وزارت ورزش اولین وزارتخانه‌ای است که با آن، این نشست را برگزار می‌کنیم و این نشان می‌دهد که مقام عالی وزارت ورزش توجه ویژه‌ای به موضوع علمی و اجرایی دارد. برای ما امیدوار کننده است که با حضور وزیر ورزش بتوانیم اقدامات موثری در حوزه علم و فناوری ورزش و جوانان انجام دهیم.

وی افزود: طی تحقیقاتی که انجام شد قبل از برگزاری این نشست متوجه شدیم که معاونت علمی و فناوری تا به حال در حوزه ورزش کاری انجام نداده و همکاری بین دو دستگاه صورت نگرفته است. هدف ما این است که موضوعات دانش‌بنیان و فناوری حوزه ورزش را ارتقا دهیم. این حوزه یک حوزه ترکیبی است و ورزش از چند علم تشکیل شده است. یکی از اتفاقات مهمی که رخ می‌دهد استفاده از هوش مصنوعی است که همه حرکات ورزشکاران را آنالیز می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: حوزه ورزش به لحاظ دانش بنیانی بسیار سخت است و نیاز به تحقیق و مطالعه زیاد دارد. امروزه از تهیه البسه تا تجهیزات نیاز به علم روز و فناوری داریم. معاونت علمی فناوری می‌تواند بازوی توانمند وزارتخانه‌ها باشد و این وظیفه را داریم که با تعامل با وزارت ورزش بتوانیم توسعه ورزش را رقم بزنیم.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهور ادامه داد: نیروهای نخبه خوبی در کشور وجود دارد که از آنها می‌توانیم بهره بگیریم و با یک کار مشترک اقدامات مثبتی را رقم بزنیم. حوزه ورزش پتانسیل زیادی در کشور دارد. اقتدار یک کشور به ورزش است و با مدال‌آوری می‌توانیم عزت کشور را نشان دهیم. برای رسیدن به اهداف مورد نظر به زمان نیاز داریم که برنامه‌ها را اجرایی کنیم. باید در حوزه‌های مختلف ورزش و جوانان بذرپاشی انجام شود و منتظر جوانه زدن بذرها باشیم.

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn