تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مهر 1403 - 13:05
10 بازدید
کد خبر : 344039

عکسی از علم الهدی در بیمارستان /ماجرا چه بود؟

عکسی از علم الهدی در بیمارستان /ماجرا چه بود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید احمد علم‌الهدی، روز پنجشنبه با حضور در یکی از بیمارستان های مشهد ضمن عیادت و دلجویی از مجروحان حوادث اخیر لبنان شهادت سید مقاومت «سید حسن نصرالله» را به رزمندگان جبهه مقابله با استکبار تبریک و تسلیت گفت. به روایت ایرنا، وی با بیان این که به جایگاه و مقام

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید احمد علم‌الهدی، روز پنجشنبه با حضور در یکی از بیمارستان های مشهد ضمن عیادت و دلجویی از مجروحان حوادث اخیر لبنان شهادت سید مقاومت «سید حسن نصرالله» را به رزمندگان جبهه مقابله با استکبار تبریک و تسلیت گفت.

به روایت ایرنا، وی با بیان این که به جایگاه و مقام جانبازی این رزمندگان غبطه می خورد افزود: شما دلاوران همانند قمر بنی هاشم که در کربلا از جان خود در مسیر حق و سربازی ولایت اسلام گذشت به مقام رفیع جانبازی رسیدید و این افتخاری برای شماست که در این راه قدم برداشتید.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ضمن آرزوی سلامتی برای جانبازان جبهه مقاومت گفت:من از طرف مقام معظم رهبری وظیفه دارم در خدمت شما باشم.

در این دیدار، رزمندگان مجروح حزب الله نیز ضمن ابراز خرسندی و قدردانی از مهمان نوازی ملت ایران و ارائه خدمات درمانی گفتند: ما هر آنچه در توان و قدرت داشته باشیم در مسیر پیروزی حزب الله و اسلام هزینه خواهیم کرد و از این موضوع هیچ ترس و باکی نداریم.

رژیم صهیونیستی طی عملیات تروریستی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۷ و ۲۸ شهریورماه در لبنان، با منفجر کردن هزاران دستگاه پیجر، بی‌سیم و سیستم‌های ارتباطی، دستکم ۳۷ شهروند لبنانی را شهید و بیش از چهار هزار نفر دیگر را زخمی کرد.

۲۷۲۷

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn