تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مهر 1403 - 16:55
9 بازدید
کد خبر : 344267

قلم قرمز قلعه‌نویی روی اسم چهار ستاره از لیست تیم ملی

قلم قرمز قلعه‌نویی روی اسم چهار ستاره از لیست تیم ملی

تیم ملی فوتبال ایران در حالی از حدود یک ساعت دیگر در ورزشگاه ملی تاشکند به مصاف ازبکستان می‌رود و یکی از دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی را برگزار می‌کند که امیر قلعه‌نویی چهار بازیکن را در فهرست این مسابقه قرار نداده است. ترکیب تیم ملی ایران با حضور ۱۱ بازیکن اعلام شده و ۱۲ نفر هم

تیم ملی فوتبال ایران در حالی از حدود یک ساعت دیگر در ورزشگاه ملی تاشکند به مصاف ازبکستان می‌رود و یکی از دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی را برگزار می‌کند که امیر قلعه‌نویی چهار بازیکن را در فهرست این مسابقه قرار نداده است.

ترکیب تیم ملی ایران با حضور ۱۱ بازیکن اعلام شده و ۱۲ نفر هم مقابل ازبکستان جزو نفرات ذخیره قرار گرفته‌اند، اما چهار ملی پوش حاضر در اردو نیز از فهرست خط خوردند و قطعا در این بازی حضور ندارند.

دانشگر که پس از مدت‌ها دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شده بود، امید داشت تا به‌خاطر غیبت حسین کنعانی شانس بازی پیدا کند، اما پشت خط ماند و در لیست قرار نگرفت و نام حزباوی جزو نفرات ذخیره دیده می‌شود و محمدمهدی زارع، دیگر مدافع حاضر در اردو نیز که برای نخستین بار در لیست ۲۷ نفره قرار گرفته بود، دور از فهرست دیدار با ازبک‌ها است.

ابوالفضل جلالی که در اردوی قبلی شانس بازی برای ایران را نداشت هم از لیست دیدار با ازبکستان خط خورده و ترابی نیز که در جدال با قرقیزستان حضور تعویضی داشت هم در فهرست قرار نگرفته است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn