تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مهر 1403 - 18:41
12 بازدید
کد خبر : 344352

فورد پادشاه وانت‌ها را به میدان آورد؛ با آن آشنا شوید+ تصاویر

فورد پادشاه وانت‌ها را به میدان آورد؛ با آن آشنا شوید+ تصاویر

جامعه ورزشی آفتاب نو: کد خبر: ۲۷۰۶۰۸ تاریخ انتشار: پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ – ۱۳:۱۷ به گزارش بهداشت نیوز، شلبی آمریکا بیش از یک دهه است که در حال ارائه قدرتمندترین سری وانت‌های فورد است و بسته‌های جدیدی را برای جدیدترین مدل‌های F-۱۵۰ رپتور معرفی کرده است. هیچ یک از این پیکاپ‌ها ارزان نبوده و هر دو

جامعه ورزشی آفتاب نو:

کد خبر: ۲۷۰۶۰۸

تاریخ انتشار: پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ – ۱۳:۱۷

به گزارش بهداشت نیوز، شلبی آمریکا بیش از یک دهه است که در حال ارائه قدرتمندترین سری وانت‌های فورد است و بسته‌های جدیدی را برای جدیدترین مدل‌های F-۱۵۰ رپتور معرفی کرده است. هیچ یک از این پیکاپ‌ها ارزان نبوده و هر دو جنبه قابلیت‌ها و عملکرد خودرو را افزایش می‌دهند.

شلبی Baja رپتور با موتور ۳٫۵ لیتری EcoBoost توربوشارژ دوقلو، ۵۵۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. این خودرو دستخوش تغییراتی در ظاهر شده و سپر و ادوات جدیدی را دریافت می‌کند.

 

با پادشاه وانت‌ها آشنا شوید /عکس

براساس گزارش motor1، نسخه رپتور R که دارای پیشرانه سوپرشارژر ۵٫۲ لیتری V-۸ گرفته شده از ماستنگ GT۵۰۰ است، بیش از ۹۰۰ اسب بخار قدرت دارد. شلبی یک سوپرشارژر ۳٫۸ لیتری Whipple و یک اگزوز Borla اضافه می‌کند، در حالی که هر دو نسخه رپتور یک کیت تعلیق BDS، رینگ‌های فورج شده ۱۸ اینچی Shelby Raptor Flow، لاستیک‌های ۳۷ اینچی و خنک‌کننده اضافی دریافت می‌کنند.

با پادشاه وانت‌ها آشنا شوید /عکس

شلبی همچنین چندین ارتقاء خارجی مانند کاپوت Baja Raptor با دریچه‌های کاربردی و یک جلوپنجره سفارشی با چراغ‌های LED را همراه با این بسته ارائه می‌دهد. سپرهای فولادی، دو چراغ ۱۰ LED اینچی و یک نوار نور ۳۰ LED اینچی حفاظت و کارایی بیشتری را به فورد اضافه می‌کنند. حتی سپر عقب نیز دارای دو چراغ LED مربعی شکل است.

با پادشاه وانت‌ها آشنا شوید /عکس

در داخل، شلبی لوگوی خود را به کفپوش‌ها و روکش‌های چرمی صندلی‌ها با خطوط قرمز اضافه می‌کند. پدال‌های مسابقه‌ای بیلت و یک پلاک داشبورد تکمیل‌کننده ارتقاءهای کابین هستند.

با پادشاه وانت‌ها آشنا شوید /عکس

قیمت بسته V-۶ از ۵۱۹۹۵ دلار (معادل سه میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان) شروع می‌شود، در حالی که ارتقاء V-۸ Raptor R حدود ۵۴۹۹۵ دلار (معادل سه میلیارد و ۳۵۵ میلیون تومان) قیمت دارد. هیچ یک از این قیمت‌ها شامل خود خودرو نیستند، بنابراین این قیمت‌ها به بهای خودرو اضافه می‌شوند. قیمت فورد F-۱۵۰ رپتور ۲۰۲۴ از ۸۰۴۳۵ دلار (معادل چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان) شروع می‌شود و پکیج رپتور R نیز ۳۱۹۲۵ دلار (معادل یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان) قیمت دارد.

با پادشاه وانت‌ها آشنا شوید /عکس

منبع: خبرآنلاین

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn