تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1403 - 11:51
13 بازدید
کد خبر : 345085

در شرایط جنگ غزه کسی شایسته دریافت جایزه صلح نوبل نیست

در شرایط جنگ غزه کسی شایسته دریافت جایزه صلح نوبل نیست

به گزارش جام جم آنلاین، شبکه سی ان ان در گزارشی نوشت: برنده جایزه صلح نوبل در حالی قرار است روز جمعه رسما از سوی کمیته نوبل اعلام شود که اسرائیل و لبنان و ۵۰ کشور دیگر درگیر منازعه و جنگ هستند. دن اسمیت رئیس موسسه تحقیقات صلح استکهلم می‌گوید: به دلیل این جنگ‌های ویرانگر

به گزارش جام جم آنلاین، شبکه سی ان ان در گزارشی نوشت: برنده جایزه صلح نوبل در حالی قرار است روز جمعه رسما از سوی کمیته نوبل اعلام شود که اسرائیل و لبنان و ۵۰ کشور دیگر درگیر منازعه و جنگ هستند.

دن اسمیت رئیس موسسه تحقیقات صلح استکهلم می‌گوید: به دلیل این جنگ‌های ویرانگر و برای اینکه پیامی مبنی بر ناتوانی نهادهای ناظر بر نظم جهانی ارسال شود کمیته صلح نوبل امسال نباید به هیچ کس جایزه بدهد.

اسمیت که یکی از برجسته‌ترین مقامات جهان در مورد جایزه صلح نوبل است افزود، علاوه بر جنگ در خاورمیانه، درگیری در اوکراین، سودان، غرب آفریقا، هائیتی، میانمار و جاهای دیگر نیز در جریان است.وی پیشنهاد کرده که کمیته نوبل امسال از اعطای این جایزه خودداری کند تا نقص در سیستم حاکم بر جهان را برجسته کند.

جامعه جهانی از نهادهای بین‌المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل به خاطر ناتوانی در حل و فصل بحران غزه و جلوگیری از جنایات رژیم صهیونیستی طی ماه‌های گذشته تحت شدیدترین انتقادها قرار گرفته است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn