تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1403 - 12:36
26 بازدید
کد خبر : 345126

سمیعی: لوگن به خاطر مسائل امنیتی سرمربی استقلال نشد/ به همسر سرمربی فرانسوی ایمیل تهدیدآمیز زدند

سمیعی: لوگن به خاطر مسائل امنیتی سرمربی استقلال نشد/ به همسر سرمربی فرانسوی ایمیل تهدیدآمیز زدند

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: ایمیل‌های تهدیدآمیز به همسر پل لوگن زده‌اند و نمی‌دانم از کجا ایمیل همسر این مربی را پیدا کردند؟ به گزارش خبرگزاری آنا، فرشید سمیعی در خصوص انتخاب سرمربی خارجی استقلال و توافق با پل لوگن اظهار کرد: مذاکره با سرمربیان خارجی ادامه دارد، هنوز به گزینه نهایی و قطعی نرسیده‌ایم. مسائل

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: ایمیل‌های تهدیدآمیز به همسر پل لوگن زده‌اند و نمی‌دانم از کجا ایمیل همسر این مربی را پیدا کردند؟

به گزارش خبرگزاری آنا، فرشید سمیعی در خصوص انتخاب سرمربی خارجی استقلال و توافق با پل لوگن اظهار کرد: مذاکره با سرمربیان خارجی ادامه دارد، هنوز به گزینه نهایی و قطعی نرسیده‌ایم. مسائل منطقه‌ای در کار ما تأثیر گذاشته است. با توجه به بازیکنانی که داریم به دنبال آن بودیم تا مربیان تاپ لِوِل را انتخاب کنیم. از مربیانی که در ایران هستند یک لِوِل بالاتر باشند و در شأن باشگاه استقلال باشند. در یکی دو مورد اول با وجود توافق مالی به خاطر مسائلی که در روز‌های اخیر اتفاق افتاده، نشد که در خدمت‌شان باشیم، اما در مورد پل لوگن، آفِری که به او دادیم را تأیید و امضا کردند.  

وی ادامه داد: برای لوگن ویزا گرفتیم تا به ایران بیاید ولی مسائل امنیتی که پیش آمد و منجر به آن شد تا بازی‌های تیم ملی و استقلال به زمین ثالث منتقل شود این موضوع باعث نگرانی لوگن شد، به سفارت فرانسه رفت و آنجا دولت این کشور گفته بود که اتباع فرانسوی ایران را ترک کنند. به خاطر همین لوگن ناراحت شد و گفت واقعیت‌ها را به من نگفتید، اوضاع خراب شد. در نتیجه مذاکرات ما با دیگر گزینه‌ها ادامه دارد ولی اینکه بعضی‌ها برخلاف شخصیت‌های انسیانی و رفتار درست می‌گویند استقلال توافقی با پل لوگن نداشته، خیر چنین نیست و در همه موارد با این مربی توافق داشتیم. حتی صحبت درباره تاریخ حضور لوگن در ایران بود و ویزای او را هم گرفتیم. تنها به خاطر خبرسازی رسانه‌های غربی و معاند حضور مربیان خارجی در ایران دچار مشکل شده، بنابراین حضور مربیان اتحادیه و غرب اروپا در ایران سخت شده است.  

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به مجربی برنامه ورزشی تلویزیونی درباره اینکه حضور لوگن را در ایران منتفی بدانیم، گفت: لوگن شخصاً به وزارت امور خارجه فرانسه رفت و به او گفتند اتباع فرانسوی ایران را ترک کنند. برای همین به ما اعلام کرد چرا به من گفتید مشکلی نیست و به ایران سفر کن، در نتیجه حضورش منتفی است.  

سمیعی درباره اینکه چه زمان سرمربی خارجی معرفی می‌شود، گفت: اگر قرار بود هر فردی را سرمربی استقلال کنیم همان طور که در سال‌های قبل آوردند، می‌رفتیم راحت‌ترین گزینه را می‌آوردیم. قول دادم سرمربی با رزومه و کارنامه بیاوریم و این کار را هم انجام دادیم ولی بدشانسی آوردیم. بگذریم که برخی آمدند ایمیل‌های تهدیدآمیز به همسر پل لوگن زده‌اند و نمی‌دانم از کجا ایمیل همسر این مربی را پیدا کردند؟ این کار با فرهنگ ایرانی جور در نمی‌آید هرچند دلیل اصلی نیامدن این مربی نبوده است. نمدانم دلیل مالی بوده یا نه ولی چند صباحی است در فوتبال ایران چنین رفتاری رواج پیدا کرده، ولی خیلی کار بدی است و فرهنگ بدی از ایران به نمایش درآمده است.  

مدیرعامل باشگاه استقلال افزود: مهم‌ترین عاملی که باعث شد تا لوگن به یاران نیاید انتقال بازی استقلال و تیم ملی به زمین ثالث بود. این مستمسکی برای این مربی شد تا با وجود امضای آفِر ما و تهیه ویزا به ایران نیاید. همچنان مذاکرات ما ادامه دارد و به قولی که دادیم پایبند هستیم. سعی ما بر این خواهد بود که بهترین گزینه را بیاوریم. مربی ایرانی گزینه ما نیست و عزیزان شرافت قلم را رعایت کنند. سرمربی خارجی مدنظر ماست و بهترین گزینه را می‌آوریم، اما اینکه سرمربیان اتحادیه اروپا با سیاستی که درباره سفر به ایران اتخاذ کردند کار را برای ما سخت کرده‌اند.  

سمیعی درباره اینکه از کجا می‌فهمند گزینه سرمربیگری استقلال کیست و اطلاعات از کجا درز می‌کند، تصریح کرد: تا زمانی که به فدراسیون نامه نزده بودیم برای طرح در شورای برون مرزی، نامه در اتاق‌های مختلف می‌چرخد و اطلاعات درز می‌کند. چون ما برای تشریفات قانونی حضور سرمربی خارجی اقدام کردیم و برای تیم دیگر هم درز پیدا کرد.  

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn