تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1403 - 17:57
18 بازدید
کد خبر : 345381

راهیابی تاجیک به جدول اصلی مسابقات بدمینتون ترکیه

راهیابی تاجیک به جدول اصلی مسابقات بدمینتون ترکیه

– اخبار ورزشی – به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون بدمینتون؛ مسابقات بین المللی ویکتور ترکیه از امروز (جمعه) در شهر استانبول آغاز شد. نتایج به دست آمده از تیم‌های ملی دختران و پسران به شرح زیر است:  علی حیاتی در دیدار اول خود برابر حریفی از دانمارک حاضر شد که در نهایت

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون بدمینتون؛ مسابقات بین المللی ویکتور ترکیه از امروز (جمعه) در شهر استانبول آغاز شد. نتایج به دست آمده از تیم‌های ملی دختران و پسران به شرح زیر است: 

علی حیاتی در دیدار اول خود برابر حریفی از دانمارک حاضر شد که در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و از دور رقبات‌ها کنار رفت.

شیری: در بدمینتون پسران شانس المپیکی شدن داریم

فرزین خانجانی دیگر ملی پوش بدمینتون ایران در بازی اول خود بدمینتون باز یونانی را ۲ برصفر شکست داد. خانجانی در دور دوم جدول مقدماتی مقابل بدمینتون باز لهستانی قرار گرفت و با پیروزی در این رقابت در یک قدمی صعود به جدول اصلی قرار گرفت. او در گام سوم مقابل حریف قدرتمند اتریشی قرار گرفت و با نتیجه ۲ بر یک شکست را پذیرفت و از دور رقابت‌های یک نفره حذف شد.

رومینا تاجیک در دور اول و دوم جدول مقدماتی مقابل حریفانی از کشور میزبان قرار گرفت و توانست با نتیجه مشابه ۲ بر صفر بدمینتون بازان ترکیه‌ای را شکست دهد و وارد جدول اصلی شود. او فردا مقابل سید اول و بخت اصلی قهرمانی قرار خواهد گرفت.

فردوس فروغی ملی پوش جوان تیم ملی بانوان در دیدار اول با  با شکست ۲ بر صفر برابر حریفی از ترکیه از دور رقابت‌های یک نفره کنار رفت.

پریا اسکندری که او هم مقابل دو بدمینتون باز ترکیه‌ای قرار گرفت در دیدار اول حریف خود را شکست داد و در حالی که تنها یک پیروزی تا صعود به جدول اصلی فاصله داشت مقابل حریفی از کشور میزبان با  نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

مبینا ندایی با پیروزی برابر حریفی از ترکیه کار خود را آغاز و با شکست ۲ بر یک برابر بدمینتون باز سوییسی به کار خود در جدول یک نفره خاتمه داد.

نیما رستم‌پور که دور اول استراحت داشت، برابر بدمینتون باز کشور میزبان ۲ بر یک شکست خورد و از دور رقبات‌های یک نفره کنار رفت.‌

مهران شهبازی هم مانند رستم پور در دور اول استراحت داشت اما او موفق شد در دور دوم حریف قدرتمند دانمارکی را شکست دهد و تنها یک گام تا صعود به جدول اصلی فاصله داشت که در این مرحله با نتیجه ۲ بر ۱ برابر بدمینتون باز جمهوری آذربایجان شکست خورد.

بازی‌های دو نفره فردا ۲۰ مهرماه آغاز می‌شود و رومینا تاجیک هم در جدول اصلی یک نفره کار خود را ادامه می‌دهد.

مسابقات بین المللی ویکتور استانبول دارای رنک جهانی و از رویدادهای معتبر بدمینتون جهان است. ایران، فنلاند، سوییس، فرانسه، ایتالیا، انگلیس، دانمارک، هند، آلمان، نروژ، بلژیک، اوکراین، اسپانیا، جمهوری آذربایجان، بلغارستان، جمهوری چک، ترکیه، لهستان، مولداوی، استونی، اتریش، آمریکا، اسکاتلند، مالزی، یونان کشورهای حاضر در این رقابت‌ها هستند.

انتهای پیام/ 

منبع

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn