تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1403 - 18:59
49 بازدید
کد خبر : 345425

بلاتکلیفی پرسپولیس برای انتخاب زمین در لیگ نخبگان

بلاتکلیفی پرسپولیس برای انتخاب زمین در لیگ نخبگان

به گزارش آفتاب نو، همان طور که می‌دانید کنفدراسیون فوتبال آسیا طی چند روز گذشته با ارسال نامه‌های رسمی به فدراسیون فوتبال ایران و همین طور دو باشگاه تراکتور و استقلال اعلام کرده امکان برگزاری دیدارهای این دو تیم با حریفان آسیایی شان در ایران وجود ندارد و این دو نماینده ایران باید در زمین

به گزارش آفتاب نو، همان طور که می‌دانید کنفدراسیون فوتبال آسیا طی چند روز گذشته با ارسال نامه‌های رسمی به فدراسیون فوتبال ایران و همین طور دو باشگاه تراکتور و استقلال اعلام کرده امکان برگزاری دیدارهای این دو تیم با حریفان آسیایی شان در ایران وجود ندارد و این دو نماینده ایران باید در زمین بی طرف از حریفان خود میزبانی کنند.

بلافاصله بعد از این خبرها بود که خبری مبنی بر تغییر مکان میزبانی پرسپولیس نیز منتشر شد مبنی بر این که باشگاه پرسپولیس نیز مثل دو باشگاه استقلال و تراکتور باید در کشور ثالث به مصاف حریفان خود برود.

در این میان اما پیگیری‌های آفتاب نو از باشگاه پرسپولیس حکایت از آن دارد که کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز در این خصوص ورود نکرده و نامه ای به باشگاه پرسپولیس برای انتخاب کشوری ثالث ارسال نکرده است.

به هرحال اگر قرار باشد پرسپولیس در زمین دیگری خارج از ایران با حریفانش بازی کند باید به انتخاب خود ورزشگاهی را به آسیا معرفی کند و تعیین ورزشگاه برعهده باشگاه پرسپولیس است اما با توجه به این که هنوز درخواستی از سوی AFC به باشگاه پرسپولیس ارسال نشده ابهامات در مورد ورزشگاه میزبان بازی‌های پرسپولیس ادامه دارد.

گفتنی است در صورت قطعی شدن میزبانی پرسپولیس در زمین بی طرف باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را با چند باشگاه قطری و اماراتی برای اجاره استادیوم آغاز خواهد کرد. هرچند که طبق شنیده‌ها شانس قطر برای میزبانی از پرسپولیس بیشتر است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn