تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1403 - 19:55
14 بازدید
کد خبر : 345473

۲ نقره برای نماینده ایران در دراگون‌بوت قهرمانی آسیا

۲ نقره برای نماینده ایران در دراگون‌بوت قهرمانی آسیا

به گزارش روزپلاس، بانوان دراگون‌بوت تیم سکان تهران نماینده ایران در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب دو مدال نقره شد. تیم ایران در رقابت فینال دراگون‌بوت ۲۲ نفره مسافت ۲ هزار متر با تیم‌های هند، هنگ‌کنگ، چین و چین‌تایپه رقابت کرد و در پایان با زمان ۱۰:۳۷.۱۲۰ دقیقه در جایگاه دوم ایستاد و مدال نقره

۲ نقره برای نماینده ایران در دراگون‌بوت قهرمانی آسیا

به گزارش روزپلاس، بانوان دراگون‌بوت تیم سکان تهران نماینده ایران در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب دو مدال نقره شد.

تیم ایران در رقابت فینال دراگون‌بوت ۲۲ نفره مسافت ۲ هزار متر با تیم‌های هند، هنگ‌کنگ، چین و چین‌تایپه رقابت کرد و در پایان با زمان ۱۰:۳۷.۱۲۰ دقیقه در جایگاه دوم ایستاد و مدال نقره کسب کرد. در این رقابت چین اول و چین‌تایپه سوم شدند.

این تیم در رقابت ۲۲ نفره مسافت ۲۰۰ متر نیز پس از رقابت در دو راند با مجموع زمان ۱:۵۵.۶۷۲ دقیقه پس از نمایندگان تایلند، چین‌تایپه، چین و هنگ‌کنگ پنجم شد.

تیم ایران همچنین در دراگون‌بوت ۱۲ نفره زیر ۲۴ سال در مسافت ۲۰۰ متر پس از دو راند رقابت و کسب مجموع زمان ۲:۰۱.۳۴۰ دقیقه دوم و صاحب مدال نقره شد. در این رقابت چین اول و هنگ‌کنگ سوم شدند.

نمایندگان ایران در دراگون‌بوت ۱۲ نفره رده سنی آزاد مسافت ۲۰۰ متر نیز پس از رقابت در دور مقدماتی، شانس مجدد، نیمه‌نهایی و فینال در جایگاه پنجم قرار گرفتند.

زهرا اصلانی، متینه کرمامازندی، زهرا تجسنجرانی، مژده مطرقی، هلیا طالبی، الهام محمدی‌تبار، فاطمه موسوی، مبینا خورج، متینه بانکو، فاطمه صمدیانی، هیوا افضلی، گلناز غضنفریان، رومینا علیجان تمیمی، روشنک محمدیان، آنیتا آبادی، هدیه غیاثوند، اسما آشوری، هلیا حوصله‌پور، مهدیه محمدی و عطیه امیری ورزشکاران تیم سکان تهران در این رویداد هستند. سجاد غریبی به عنوان مدیر فنی و فائزه مرادی عراقی به عنوان مربی ورزشکار این تیم در کنار ورزشکاران حضور دارند.

منبع

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn