تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1403 - 21:56
30 بازدید
کد خبر : 345557

حمله فن‌های کریستیانو رونالدو به دبی/ استقلال امارات را به هم می‌ریزد

حمله فن‌های کریستیانو رونالدو به دبی/ استقلال امارات را به هم می‌ریزد

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، پس از انتشار بیانیه کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر میزبانی تیم استقلال در مصاف هفته سوم لیگ نخبگان آسیا مقابل النصر عربستان این خبر بلافاصله در صفحات هواداری کریستیانو رونالدو به ویژه در محدوده خاورمیانه منعکس و بازتاب‌های گسترده‌ای داشت. براساس این گزارش؛ علاقمندان به کریستیانو رونالدو

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، پس از انتشار بیانیه کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر میزبانی تیم استقلال در مصاف هفته سوم لیگ نخبگان آسیا مقابل النصر عربستان این خبر بلافاصله در صفحات هواداری کریستیانو رونالدو به ویژه در محدوده خاورمیانه منعکس و بازتاب‌های گسترده‌ای داشت.

براساس این گزارش؛ علاقمندان به کریستیانو رونالدو و اصطلاحاً «فن‌های CR7» ظرف روزهای اخیر پس از مشخص شدن ورزشگاه آل راشد شهر دبی از حالا خود را آماده تهیه بلیط و حضور در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری شهر دبی کرده‌اند.

طرفداران CR7 که از هر فرصتی برای بودن در کنار فوتبالیست محبوبشان و تماشای بازی‌های کریستیانو رونالدو استفاده می‌کنند از حالا خود را برای دیدار سه‌شنبه یکم آبان ماه آینده آماده کرده‌اند تا با حضور در شهر دبی و ورزشگاه آل راشد کریستیانو رونالدو را از نزدیک ببینند.

این افراد جدا از علاقه‌مندان به تیم النصر عربستان هستد که قصد دارند برای حمایت از نماینده کشورشان در مصاف با نماینده ایران با سه هواپیمای اختصاصی به امارات سفر کنند و بازی تیم محبوبشان را از نزدیک ببینند.

جدا از این موضوع شهر توریستی دبی که معمولاً در این فصل از سال(که هوای اروپا رو به سرما رفته) پذیرای مسافران زیادی از اقصی نقاط جهان به ویژه قاره سبز است نیز به واسطه حضور کریستیانو رونالدو در این شهر در روزهای پایانی ماه اکتبر مورد توجه تورهای مسافرتی قرار گرفته تا علاقمندان به این فوق ستاره فوتبال جهان و کشور پرتغال را برای سفر به شهر دبی ترغیب کنند.

حمله فن‌های کریستیانو رونالدو به دبی/ استقلال امارات را به هم می‌ریزد

در همین ارتباط گفته می شود برخی از آژانس های مسافرتی کشورمان نیز به همین بهانه تورهای ویژه ای را برای این دیدار در نظر گرفته اند تا طرفداران رونالدو که در کشورمان نیز تعدادشان کم نیست را در روزهای پایانی مهر و اوایل آبان به دبی برده و فرصت دیدار با ستاره محبوبشان را برای آنها فراهم کنند.

ناگفته نماند؛ دیدار تیم‌های النصر عربستان و استقلال روز سه شنبه اول آبان ماه آینده و از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آل راشد شهر دبی آغاز خواهد شد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn