تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 10:48
8 بازدید
کد خبر : 346013

خوشرنگ ترین گیاهان آپارتمانی جهت شاد کردن محیط خانه / تازشم رسیدگی آنچنانی هم نمیخوان

خوشرنگ ترین گیاهان آپارتمانی جهت شاد کردن محیط خانه / تازشم رسیدگی آنچنانی هم نمیخوان

شایانیوز- زیبا بودن چیدمان و کوراسیون در هر فضایی از اهمیت بسیار زیادی برخورداره چرا که بالاخره انسان موجود بصری هست و در صورتی که دکور و دیزاین یه جایی خوب و شیک و پیک باشه افراد رو مجذوب و شیفته ی خودش میکنه و خب تصور کنید در صورتی که دکور خونتون اونقدر زیبا

شایانیوز- زیبا بودن چیدمان و کوراسیون در هر فضایی از اهمیت بسیار زیادی برخورداره چرا که بالاخره انسان موجود بصری هست و در صورتی که دکور و دیزاین یه جایی خوب و شیک و پیک باشه افراد رو مجذوب و شیفته ی خودش میکنه و خب تصور کنید در صورتی که دکور خونتون اونقدر زیبا باشه که هر مهمونی که میاد خونتون رو میخکوب کرده و صد البته مجبور به تعریف و تمجید از دکورتون کنه اون موقع چه حسی بهتون دست میده؟ مسلما از خوشحالی در پوست خودتون نمیگنجید چرا که این حس و حال بسیار لذتبخشه البته حالا شاید براتون سوال پیش بیاد که چطور میشه به این درجه رسید چرا که خیلی ها همواره به دنبال راه های ارزون و کاری برای ارتقای دکورشون هستن که خب اگر ما بخواهیم یه راه قطعی برای این منظور بهتون معرفی کنیم پیشنهادمون بی برو و برگرد رفتن به سراغ گیاهان آپارتمانی هست.

در اصل این زیبارویان خلق شدن که با هر شکل و شمایلی که دارن به فضا و محیط اطراف خودشون زیبایی ببخشن و اون رو خاص به نظر بیارن که خب با توجه به این ویژگی چه کسی میتونه ادعا کنه که گیاهان نمیتونن فضا رو خوشگل به نظر بیارن؟ مسلما هیچ کس البته که در این بین باید این رو ذکر کنیم که تنها زیبایی ظاهر گیاهان نیست که اون ها رو خاص کرده چرا که این سبزرویان ویژگی هایی دیگه ای مثل اکسیژن ساز بودن، دفع کنندگی انرژی منفی و… دارن و حتی در این بین یه سری از گیاهانی که هوا رو تصفیه میکنن هم وجود دارن که برای پاکسازی هوا عالین و خب خب تمام این آپشن ها کنار هم باعث شده که ارزش گیاهان برای نگهداری بسیار بالا و بالاتر بره. حالا در این بین یه سری از افراد هم هستن که دوست دارن با گیاهانی که نگهداری میکنن در دکور نقطه ی کانونی به وجود بیارن که خب برای این منظور میشه از گیاهان آپارتمانی رنگارنگ استفاده کرد که در این مقاله چندتاشون رو بهتون معرفی میکنیم، پس در صورتی که میخواهید اون ها رو بشناسید در ادامه با ما همراه باشید.

خوشرنگ ترین گیاهان آپارتمانی

بگونیا خالدار از خوشرنگ ترین گیاهان آپارتمانی

بگونیا رو میشه یکی از اون دسته از گیاهانی بشمار آوورد که از نگهداری آسونی برخورداره و به درد اون دسته از افرادی که به دلیل مشغله ی زیاد وقت رسیدگی به گل و گیاهشون رو ندارن میخوره. یه سری از بگونیاها گل دار هستن البته که ما پیشنهاد میکنیم که گونه های بی گل اون رو تهیه کنید چرا که گل انرژی زیادی از گیاه میگیره و رشد اون رو کم و کند میکنه.

در خصوص آبیاری این زیبارو باید بگیم که نیاز به آبیاری متوسط داره اون هم در صوتی که دو سانتیمتر از سطح خاک خشک بشه. نور هم باید بهش غیر مستقیم و زیاد برسه البته که یه سری از گونه هاش طوری هستن که احتیاج به نور مستقیم و برخی دیگه نیاز به نور غیر مستقیم دارن که خب در این باره باید موقع خرید پرس و جو کنید.

خوشرنگ ترین گیاهان آپارتمانی

بنت قنسول از خوشرنگ ترین گیاهان آپارتمانی

بریم سر وقت یه گل آپارتمانی دیگه با برگ های رنگی یعنی بنت قنسول که تونسته نظر افراد زیادی رو به خودش جلب کنه چرا که علاوه بر زیبایی بینظیری که داره گیاه بی زحمتی بشمار میاد چون شرایط نگهداریش بسیار آسونه و شما میتونید با حداقل امکانات و توجه بهش انتظار بیشترین و بهترین رشد رو ازش داشته باشید. 

در خصوص آبیاری اون باید دقت کنید که در حد متوسط براش کفایت میکنه. نورش باید غیر مستقیم و کافی باشه. البته ذکر این نکته در خصوص این گیاه واجبه که بنت قنسول یه گیاه سمی هست و موقع نگهداری ازش باید مراقب باشید که از دسترس کودکان و حیوانات خانگی دور باشه تا یه وقت توسط اون ها جویده نشه و بیماری های عفونی به وجود نیاره.

خوشرنگ ترین گیاهان آپارتمانی

مرغ بهشتی از خوشرنگ ترین گیاهان آپارتمانی

بریم به سراغ یه گیاه همیشه سبز و دائمی که میشه اون رو یه هدیه ی عالی و تماشایی برای اطرافیان و یه گیاه بی نهایت زیبا برای نگهداری در هر محیطی از خونه بگیر تا دفترکار و… در نظر گرفت یعنی مرغ بهشتی که از شرایط نگهداری آسونی برخوردار هست مثلا باید آبیاری متوسط براش انجام بشه و نیاز به نور غیرمستقیم و متوسط هم داره. 

شاخه های گل های این گیاه برخلاف سایر گیاهان شاخه بریده عمر بیشتری دارن و مدت ها سالم میمونن. یکی از مهم ترین مواردی که در خصوص نگهداری از این گیاه باید بهش توجه داشته باشید و رعایتش کنید دمای هوایی هست که این گیاه رو در اون نگهداری میکنید چون نباید از ۱۵ درجه ی سانتیگراد کمتر بشه.

خوشرنگ ترین گیاهان آپارتمانی

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn