تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 11:33
9 بازدید
کد خبر : 346058

درخشش امید در پستی غیرمنتظره در تیم ملی

درخشش امید در پستی غیرمنتظره در تیم ملی

آفتاب نو: امید نورافکن در بازی با ازبکستان عملکرد خوبی در پست دفاع چپ داشت. امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال، در بازی مقابل ازبکستان برای دقایقی امید نورافکن را در پست دفاع چپ به کار گرفت و این بازیکن در واکنش‌های دفاعی عملکرد خوبی مقابل اوستون اورونوف و بازیکنان هجومی ازبکستان داشت. ستاره چپ

آفتاب نو:

نورافکن ؛ عملکرد خوب امید نورافکن در پست دفاع چپ در دیدار برابر ازبکستان

امید نورافکن در بازی با ازبکستان عملکرد خوبی در پست دفاع چپ داشت.

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال، در بازی مقابل ازبکستان برای دقایقی امید نورافکن را در پست دفاع چپ به کار گرفت و این بازیکن در واکنش‌های دفاعی عملکرد خوبی مقابل اوستون اورونوف و بازیکنان هجومی ازبکستان داشت.

ستاره چپ پای ملوان که سابقه حضور در سپاهان تحت نظر امیر قلعه‌نویی را دارد، بعد از اتمام مصدومیت و در تورنمنت کافا به جمع ملی‌پوشان بازگشت و از همان ابتدا در خط هافبک به بازی گرفته شد، اتفاقی که در دوران جوانی او و زمان حضور در سپاهان هم رقم خورد و این بازیکن در آن پست به میدان رفت.

نورافکن در حال حاضر فرم خوبی دارد و با قابلیت بازی در پست ۶ و ۸ خط هافبک تیم ملی و همچنین حضور در پست دفاع چپ بازیکن چند پسته است که می‌تواند در مواقع ضروری عصای دست کادرفنی ایران باشد و این مسئله یکی از دلایلی خواهد بود که امیر قلعه‌نویی نگاه ویژه‌ای به این بازیکن داشته باشد.

نورافکن که سابقه حضور در مسابقات زیادی در پست دفاع چپ را هم دارد، با توجه به مصدومیت ابوالفضل جلالی بازیکنی جانشین برای محمدی هم به حساب می‌آید و در صورت لزوم می‌تواند در این پست به میدان برود، اما بعید به نظر می‌رسد که امیر قلعه‌نویی این بازیکن را در پست دفاع چپ در نظر بگیرد و او به عنوان هافبک دفاعی در لیست تیم ملی حضور پیدا می‌کند.

امید دقایقی بعد از ۱۰ نفره شدن تیم ملی با تصمیم قلعه‌نویی وارد زمین شد و در سمت چپ به کار گرفته شد، قدرت بازی‌خوانی و سماجت او در نبردهای تن به تن باعث شد که از زمان حضور او در زمین، سمت چپ ایران نقطه مطمئنی باشد که نفوذی از آن منطقه صورت نگرفت.

منبع: پارس فوتبال

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn