تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 12:08
12 بازدید
کد خبر : 346091

قالیباف وارد بیروت شد – خبرگزاری آنا

قالیباف وارد بیروت شد – خبرگزاری آنا

رئیس مجلس شورای اسلامی که برای شرکت در اجلاس بین المجالس جهانی عازم ژنو است پیش از سفر به سوئیس برای گفت و گو با مقامات کشور لبنان و اعلام حمایت از جریان مقاومت و ایستادگی مردم این کشور مقابل جنایات رژیم صهیونیستی وارد فرودگاه بیروت شد. به گزارش خبرگزاری آنا؛ محمدباقر قالیباف رئیس مجلس

رئیس مجلس شورای اسلامی که برای شرکت در اجلاس بین المجالس جهانی عازم ژنو است پیش از سفر به سوئیس برای گفت و گو با مقامات کشور لبنان و اعلام حمایت از جریان مقاومت و ایستادگی مردم این کشور مقابل جنایات رژیم صهیونیستی وارد فرودگاه بیروت شد.

به گزارش خبرگزاری آنا؛ محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی که برای شرکت در اجلاس بین المجالس جهانی عازم ژنو است پیش از سفر به سوئیس برای گفت و گو با مقامات کشور لبنان و اعلام حمایت از جریان مقاومت و ایستادگی مردم این کشور مقابل جنایات رژیم صهیونیستی وارد فرودگاه بیروت شد.

قالیباف عصر امروز و پس از دیدار با مقامات لبنانی، بیروت را به مقصد ژنو ترک خواهد کرد و بخش مهمی از دیدارها و سخنرانی های رئیس مجلس در اجلاس بین‌المجالس جهانی (IPU) که فردا آغاز می شود تبیین و تشریح جنایات صهیونیست ها و حمایت از گروه های مقاومت در مقابل این جنایات خواهد بود تا پیام مظلومیت و ایستادگی مردم لبنان را به دنیا برساند.

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn