تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 12:35
11 بازدید
کد خبر : 346116

نمایش توانمندی ها و ایجاد ظرفیت های همکاری با برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی

نمایش توانمندی ها و ایجاد ظرفیت های همکاری با برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی

جامعه ورزشی آفتاب نو: کد خبر: ۲۷۰۶۹۹ تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ – ۰۷:۰۲ دکتر تاجرنیا خواستار رابطه مناسب بین وزارت بهداشت و نهادهای مدنی شد به گزارش بهداشت نیوز، دکتر علی تاجر نیا با اشاره به اینکه وفاق ملی در زمینه حکمرانی کشور، به معنای هم‌افزایی تمامی نیروهای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی برای

جامعه ورزشی آفتاب نو:

کد خبر: ۲۷۰۶۹۹

تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ – ۰۷:۰۲

دکتر تاجرنیا خواستار رابطه مناسب بین وزارت بهداشت و نهادهای مدنی شد

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر علی تاجر نیا با اشاره به اینکه وفاق ملی در زمینه حکمرانی کشور، به معنای هم‌افزایی تمامی نیروهای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی برای بهبود حکمرانی است افزود: در حوزه وزارت بهداشت تمرکز بر سلامت مردم به عنوان یک وظیفه اساسی دولت و حاکمیت مطرح است.

وی بیان کرد: وفاق ملی در حوزه سلامت به معنای عدم دخالت مسائل سیاسی در این حوزه است و باید تلاش شود تا خدمات بهداشتی با کمترین نقص و بیشترین بهره‌وری ارائه شود.

عضو کمیته انتصابات وزارت بهداشت به اهمیت تجهیزات پزشکی در حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: این تجهیزات جزو نیازهای اساسی در حوزه سلامت هستند وبرای ایجاد وفاق، برقراری رابطه‌ای مناسب بین وزارت بهداشت و نهادهای مدنی و تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی ضروری است.

تاجرنیا همچنین به برگزاری نمایشگاه‌ها به عنوان فرصتی برای نمایش توانمندی‌ها و ایجاد ظرفیت‌های همکاری اشاره کرد و گفت: این روابط می‌تواند به بهبود کارآمدی و جلوگیری از هدررفت منابع کمک کند و در نهایت نماد وفاق ملی در عرصه سلامت را به نمایش بگذارد.

نمایشگاه تجهیزات و ملزومات پزشکی ، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی( ایران مد ۲۰۲۴) در نمایشگاه شهر آفتاب از ۱۹ مهر آغاز ‌و به مدت چهار روز ادامه دارد.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn