تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 12:54
21 بازدید
کد خبر : 346134

علت جدایی نویدکیا از مس رفسنجان چه بود؟

علت جدایی نویدکیا از مس رفسنجان چه بود؟

محرم نویدکیا در حالی تصمیم به جدایی از مس رفسنجان گرفته که به نظر می‌رسد تنها به دلیل مشکلات مالی این کار را نکرده و مسائل دیگری هم دخیل بوده است. به گزارش سایت خبری پرسون، محرم نویدکیا پس از آخرین بازی مس مقابل شمس‌آذر در هفته هفتم و شکست تلخ خانگی در نشست


محرم نویدکیا در حالی تصمیم به جدایی از مس رفسنجان گرفته که به نظر می‌رسد تنها به دلیل مشکلات مالی این کار را نکرده و مسائل دیگری هم دخیل بوده است.

به گزارش سایت خبری پرسون، محرم نویدکیا پس از آخرین بازی مس مقابل شمس‌آذر در هفته هفتم و شکست تلخ خانگی در نشست خبری گفت: «جلسه‌ای مهم با مدیران باشگاه برای اتخاذ یک تصمیم بزرگ خواهیم داشت تا بیش از این مس رفسنجان ضرر نکند و مسیرمان را خیلی بهتر ادامه دهیم.»

پس از این صحبت‌ها، مدیران این باشگاه واکنش نشان دادند و با اعلام حمایت کامل از نویدکیا، متذکر شدند که مس در مدت حضور او نتایج خوبی کسب کرده است. نویدکیا در نیم‌فصل دوم فصل گذشته توانست با مس ۲۰ امتیاز به دست بیاورد و برای اولین بار این تیم را به فینال جام حذفی برساند و رضایت رفسنجانی‌ها را کسب کند، اما در هفت هفته ابتدایی لیگ بیست و چهارم نتایج او خوب نبوده و تیم تحت هدایت نویدکیا تنها با یک پیروزی در رتبه چهاردهم جدول قرار دارد.

با وجود حمایت همه‌جانبه مدیران باشگاه مس از محرم نویدکیا، او به یکباره تصمیم خود را برای جدایی از این باشگاه گرفت. وقتی به حضور ۸ ماهه نویدکیا در رفسنجان نگاه کنیم، او نسبت به مشکلات مالی مسی‌ها همواره معترض بود و چندین بار از بدقولی‌ و عدم پایبندی مدیران مس نسبت به پرداخت تعهدات بازیکنان این تیم گلایه‌ کرد و حتی در یکی دو مقطع حتی تصمیم به کناره‌گیری هم گرفت که عملی نشد. به هر حال شرایط باشگاه مس نسبت به انتهای لیگ بیست و سوم تفاوت آنچنانی پیدا نکرده و بودجه و شرایط مالی این باشگاه مشخص بود و اگر مسائل مالی برای نویدکیا دغدغه بود، او می‌توانست در پایان فصل گذشته به همکاری‌اش با این تیم خاتمه دهد، اما این اتفاق نیفتاد و محرم با پذیرش وعده‌های داده شده و با قبول شرایط مس، برای حضور در لیگ بیست و چهارم برنامه‌ریزی کرد.

مدیران مس تا اینجای فصل ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد اعضای تیم را پرداخت کردند، این در حالی است که ۲۰ درصد از تعهدات فصل پیش هم باقی مانده و اوضاع دریافتی‌های اعضای تیم خیلی هم بد نبوده و همانند سایر تیم‌های لیگ برتری است. با این تفاسیر اینکه بگوییم نویدکیا تنها به خاطر بحث‌های مالی تصمیم به جدایی از مس گرفته اشتباه است و دلایل دیگری هم دخیل بوده است.

یکی از اصلی‌ترین خواسته‌های هواداران رفسنجانی، حضور تمام و کمال مس در شهر خودشان بود و حرفشان این است که باید در شهر خودمان باشیم. مس در چند فصلی که به لیگ برتر صعود کرده است، تمریناتش را در تهران برگزار می‌کند و فقط برای برگزاری بازی‌هایشان به رفسنجان می‌رفت. این شرایط خیلی به مذاق هواداران‌شان خوش نمی‌آمد و همواره نسبت به این موضوع معترض بودند. مسئله‌ای که نویدکیا چندین‌بار در نشست‌های خبری به آن واکنش نشان داد و می‌گفت که «چندین‌بار پیش از بازی‌هایمان تمرین‌مان را در رفسنجان برگزار کردیم اما حتی ۱۰ نفر هم از تمرین ما استقبال نکرد، با این وجود چرا هواداران به برگزاری تمرینات ما در تهران اعتراض می‌کنند؟» او همواره از اختلاف موجود در بین هواداران رفسنجانی و عدم حمایت از تیم‌شان ناراضی بود.

مسی‌ها برای بازی‌هایی که میزبان بودند با پرواز چارتر به رفسنجان می‌رفتند، اما در هفته هفتم و برای بازی با شمس‌آذر قزوین با توجه به لغو پروازها نتوانستند با پرواز چارتر سفر کنند و مجبور شدند روز پنجشنبه (یک روز پیش از بازی با شمس‌آذر) به کرمان و از آنجا با اتوبوس به رفسنجان بروند. در واقع عملا شب قبل از بازی به رفسنجان رسیدند که این موضوع باعث ناراحتی بازیکنان هم شده بود چون آنها فرصتی برای برگزاری تمرین در حضور هواداران‌شان را نداشتند و همین شرایط ناراحتی طرفداران رفسنجانی را افزایش داد.


منبع: تسنیم

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn