تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 15:47
41 بازدید
کد خبر : 346312

ماجرای تنها بازیکن خارجی پرسپولیس که به تیم ملی دعوت نشد/ لوکاس ژوائو در انتظار جلب نظر گاریدو!

ماجرای تنها بازیکن خارجی پرسپولیس که به تیم ملی دعوت نشد/ لوکاس ژوائو در انتظار جلب نظر گاریدو!

به گزارش آفتاب نو، تمام بازیکنان خارجی پرسپولیس طی چند روز اخیر در ترکیب تیم های ملی خود به میدان رفتند. الکسی گندوز و گئورگی گولسیانی برای تیم های ملی الجزایر و گرجستان بازی کردند و اوستون اورونوف نیز با وجود مصدومیت در دقایق پایانی بازی با ایران برای ازبک ها به میدان رفت. تنها

به گزارش آفتاب نو، تمام بازیکنان خارجی پرسپولیس طی چند روز اخیر در ترکیب تیم های ملی خود به میدان رفتند. الکسی گندوز و گئورگی گولسیانی برای تیم های ملی الجزایر و گرجستان بازی کردند و اوستون اورونوف نیز با وجود مصدومیت در دقایق پایانی بازی با ایران برای ازبک ها به میدان رفت.

تنها بایکن خارجی پرسپولیس که به تیم ملی کشورش دعوت نشده کسی نیست جز لوکاس ژوائو. مهاچم پرتغالی – آنگولایی پرسپولیس که در ترکیب تیم های ملی هر دو کشور بازی کرده و طی سال های اخیر حضور ثابتی در ترکیب تیم ملی آنگولا داشته است. اما طی دو فیفادی اخیر او به اردوی تیم ملی کشورش دعوت نشده است. به هرحال این یک واقعیت است که ژوائو در پرسپولیس جایگاه ثابتی ندارد و به همین دلیل در این فیفادی به اردوی تیم ملی دعوت نشده همچون فیفادی قبلی که در فرم مناسبی قرار نداشت و در آن مقطع هم نام او در بین ملی پوشان دیده نشد.

اما واقعیت این است که ژوائو یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی آنگولا است و قطعا در صورت حضور ثابت در ترکیب پرسپولیس باز هم به تیم ملی دعوت می شود. به همین دلیل امیدوار است تا هرچه سریع تر نظر گاریدو را برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس جلب کند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn