تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 16:19
45 بازدید
کد خبر : 346341

بررسی یک شایعه عجیب؛ پاکو خمس به استقلال می‌آید؟

بررسی یک شایعه عجیب؛ پاکو خمس به استقلال می‌آید؟

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، بحران پیدا کردن سرمربی خارجی سبب شده تا اسامی بی شماری به استقلال لینک شوند اما مدیران این باشگاه تا کنون از عقد قرارداد با هر گزینه‌ای که مطرح شده، عاجز بوده‌اند. آخرین فردی که نامش حوالی آبی‌ها شنیده می‌شود، پاکو خمس سرمربی سابق تراکتور است که

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، بحران پیدا کردن سرمربی خارجی سبب شده تا اسامی بی شماری به استقلال لینک شوند اما مدیران این باشگاه تا کنون از عقد قرارداد با هر گزینه‌ای که مطرح شده، عاجز بوده‌اند. آخرین فردی که نامش حوالی آبی‌ها شنیده می‌شود، پاکو خمس سرمربی سابق تراکتور است که سال قبل این تیم را ترک کرده بود. حالا در شرایطی اسم او هم مطرح شده که قطع یقین قصدی برای بازگشت به ایران ندارد.

خمس که رزومه خوبی دارد و در زمان هدایت تراکتور هم نتایج بدی با این تیم کسب نکرده بود، بنا به دلایل خانوادگی تبریز را ترک کرد و با وجود اصرار مدیران باشگاه هم حاضر به قراردادش پایبند بماند. تا جایی که حتی از مطالباتش هم گذشت تا با خواسته‌اش موافق شود. حالا در این شرایط درحالی نام خمس به عنوان گزینه هدایت استقلال مطرح شده که تا این لحظه او هیچ موافقتی با این انتقال نشان نداده و همچنان قصد بازگشت به ایران را ندارد. به همین دلیل باید گفت نام خمس هم مثل خیلی‌های دیگر، فقط برای بازارگرمی مطرح شده احتمال حضور وی در استقلال تا این لحظه صفر است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn