تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 18:21
25 بازدید
کد خبر : 346463

پیام رامین رضاییان از تهران به قلعه نویی!

پیام رامین رضاییان از تهران به قلعه نویی!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، استقلال عصر امروز در دیداری تدارکاتی موفق شد با ۳ گل چادرملو را شکست دهد تا شاگردان سهراب بختیاری زاده نشان دهند در تعطیلات فیفادی آمادگی‌شان را حفظ کرده‌اند. هرچند نتیجه بازی دوستانه قابلیت قضاوت قطعی درباره اوضاع یک تیم و بازیکنانش را ندارد اما شاید بتوان

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، استقلال عصر امروز در دیداری تدارکاتی موفق شد با ۳ گل چادرملو را شکست دهد تا شاگردان سهراب بختیاری زاده نشان دهند در تعطیلات فیفادی آمادگی‌شان را حفظ کرده‌اند. هرچند نتیجه بازی دوستانه قابلیت قضاوت قطعی درباره اوضاع یک تیم و بازیکنانش را ندارد اما شاید بتوان شمای کلی از اوضاع استقلال و آمادگی بازیکنانش بدست آورد و بار دیگر بر این گزاره پافشاری کرد که رامین رضاییان آماده‌ترین بازیکن آبی‌ها است.

رامین برابر چادرملو گل نخست استقلال را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و پایه گذار گل دوم هم بود که از سوی آرمان رمضانی به تور نشست. رضاییان که امسال ستاره آبی‌ها بوده، نشان داد در روزهایی که لیگ به دلیل بازی‌های ملی تعطیل است هم آمادگی‌اش را حفظ کرده. این نمایش شاید یک پیغام مستقیم از سوی او به کادرفنی تیم ملی و در راس آن ها امیر قلعه نویی باشد که اعتقادی به استفاده از این مدافع باتجربه ندارد.

در شرایطی که تیم ملی با اخراج صالح حردانی در بازی ازبکستان احتمالا بدون مدافع راست تخصصی به مصاف قطر می‌رود، رامین در تهران درخشید تا بازهم جای خالی‌اش در ترکیب تیم ملی به چشم بیاید.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn