تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 19:14
24 بازدید
کد خبر : 346509

هیج یک از گزینه های مطرح شده مجلس،احزاب و رسانه ها برای استانداری اصفهان، توانایی حل چالشهای اساسی استان را ندارد

هیج یک از گزینه های مطرح شده مجلس،احزاب و رسانه ها برای استانداری اصفهان، توانایی حل چالشهای اساسی استان را ندارد

جامعه ورزشی آفتاب نو: کد خبر: ۲۷۰۷۳۱ تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ – ۱۵:۱۳ بهداشت نیوز- متاسفانه هیج یک از گزینه های اصلاح طلب و اصولگرای مطرح شده توسط نمایندگان مجلس،احزاب اصلاحات و رسانه ها برای تصدی استانداریاصفهان، توانایی حل چالشهای اساسی استان که کمبود منابع آبی، آلودگی های زیست محیطی و هوا ،فرونشست

جامعه ورزشی آفتاب نو:

کد خبر: ۲۷۰۷۳۱

تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ – ۱۵:۱۳

بهداشت نیوز- متاسفانه هیج یک از گزینه های اصلاح طلب و اصولگرای مطرح شده توسط نمایندگان مجلس،احزاب اصلاحات و رسانه ها برای تصدی استانداریاصفهان، توانایی حل چالشهای اساسی استان که کمبود منابع آبی، آلودگی های زیست محیطی و هوا ،فرونشست زمین و پروژه‌های نیمه تمام فراوان رها شده در سطح استان اصفهان می باشد را ندارند .

این مدیران سیاست‌زده مطرح شده نه تنها کمکی به حل مشکلات اصفهان نمی‌کنند، بلکه مسائل استان اصفهان را بغرنج تر و پیچیده‌تر خواهند کرد.

استانداری اصفهان نیازمند فکر و طرح و نفسی تازه است.همه مدیرانی کهقبلاً استاندار، شهردار یا فرماندار در سطح یکی از شهرستانهای استاناصفهان بوده اند، هر راهکار و ایده‌ای که داشته اند را در دوره خود به اجرا گذاشته‌اند و نتیجه عملکردشان، اوضاع اسفبار امروز استان اصفهان است.

ثمره سوء مدیریت استانداران اخیر اصفهان و تیم مدیریتی شان،اول بحران کم آبی است که کارش به جایی رسیده که زاینده رود جان‌مایه حیات اصفهان و سایر رودخانه ها و تالاب های استان ،چنان به خشکی ‌افتاده اند که گویاقبلا هرگز آبی به خود نداشته اند و اقتصاد وکشاورزی و معیشت مردم استان اصفهان را نیز به مسلخ و قربانگاه برده اند.

دومین ثمره سوء مدیریت عملکرد استانداران اخیر اصفهان،آلودگی های زیست محیطی و آلودگی هوا و فراگیری ریزگردها و ذرات معلق سمی است که این چالش موجب شده طی یک دهه اخیر،هر ساله بخشی از سرمایه‌های اجتماعی استان از دست برود و سلامت جانی و روحی شهروندان استان اصفهان مستمرا تهدید گردد.

سوم اینکه خطر فرونشست در اصفهان هم بسیار جدی است و عملکرد تیم مدیریتی استانداری طی ۱۰ سال گذشته،یکی از دلایل کسب رتبه استاناصفهان در بحران فرونشست کشور است. با رها شدن پروژه‌های نیمه تمام فراوان در سطح استان اصفهان هم حقوق مردم استان اصفهان ازدست‌رفته و روند توسعه استان با چالش اساسی مواجه گردیده است.

توسعه پایدار در اصفهان به این معناست که به گونه‌ای از منابع استان ،استفاده کنیم تا برای فرزندان و نسل آینده اصفهان نیز قابلیت استفاده داشته باشد؛ موضوعی که با رویکرد ۵ استاندار اخیر اصفهان به بوتهفراموشی رفته و سبب ایجاد مشکلات عدیده امروز استان شده است.

رییس جمهور برای انتخاب استاندار اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی و قطب صنعتی، فرهنگی و گردشگری کشور می تواند ضمن مشورت با اعضای مجرب مجمع وزرای ادوار و مجمع استانداران که اصلیت اصفهانی و یا یکی از شهرستانهای تابعه استان اصفهان را دارند و شناخت شان از استان اصفهان ،دلسوزانه،منطقی و اصولی، مطالعه شده و غیر جناحی‌ است ،اشتباه گذشتگان در انتخاب استاندار اصفهان را تکرار ننماید.  

استاندار جدید اصفهان باید از برنامه توسعه جامع و راهبردی و مدونی برخوردار باشد  و شناخت حرفه ای و دقیقی از ظرفیتهای همه شهرستانهای استان و ویژگی‌های خاص تاریخی، فرهنگی، طبیعی و صنعتی   برای جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، بهبود وضعیت کسب‌وکار و توسعه گردشگری استان داشته باشد.

منبع: آنلاین نیوز

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn