تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 22:47
27 بازدید
کد خبر : 346688

جنجال استقلال و پرسپولیس بر سر پنالتی روزبه چشمی/ آخرین گلزن استقلال به ذوب آهن کیست؟

جنجال استقلال و پرسپولیس بر سر پنالتی روزبه چشمی/ آخرین گلزن استقلال به ذوب آهن کیست؟

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، استقلال جمعه دوباره به لیگ برتر برمی‌گردد و به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت. جدال مقابل تیمی که رویارویی‌هایش با استقلال طی سالیان اخیر اغلب اوقات جذاب و در برخی مواقع پرگل هم بوده است.   استقلالی‌ها آخرین بار هفدهم اردیبهشت امسال در دور برگشت لیگ

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، استقلال جمعه دوباره به لیگ برتر برمی‌گردد و به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت. جدال مقابل تیمی که رویارویی‌هایش با استقلال طی سالیان اخیر اغلب اوقات جذاب و در برخی مواقع پرگل هم بوده است.  

استقلالی‌ها آخرین بار هفدهم اردیبهشت امسال در دور برگشت لیگ بیست و سوم هنگامی که صدرنشین این مسابقات بودند، به مصاف ذوب آهن رفتند و حریف خود را به لطف گلی که در دقایق پایانی به ثمر رساندند، با نتیجه ۲ بر یک شکست دادند. آن مسابقه تا دقایق پایانی با نتیجه مساوی یک بر یک جلو می‌رفت اما گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال به لطف گل فوق العاده حساسی که به ثمر رساند، توانست پیروزی مهمی را به آبی پوشان پایتخت هدیه کند. دیدار مذکور یک حاشیه دیگر هم داشت.

بلافاصله پس از پایان این مسابقه گروهی از پیشکسوتان و مسوولان وقت باشگاه پرسپولیس نسبت به صحنه‌ای که مدعی بودند روزبه چشمی روی مهاجم ذوب آهن مرتکب خطای پنالتی شده، واکنش نشان دادند و استقلالی‌ها را متهم به استفاده از اشتباهات سهوی داوران کردند. ادعایی که پاسخ مقامات استقلال را در پی داشت و کار به جدال رسانه‌ای کشیده شد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn