تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 1:05
27 بازدید
کد خبر : 346791

رسوایی بزرگ در رختکن تیم لیگ برتری

رسوایی بزرگ در رختکن تیم لیگ برتری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش سان، فردی ناشناس اعتراف کرده که دو روز قبل از جدال استون ویلا و منچستریونایتد که با تساوی بدون گل به اتمام رسید، وارد رختکن شیاطین سرخ شده و یک میکروفون را به صورت مخفیانه در آن جای‌گذاری کرده‌است. گویا این مرد توانسته با فریب‌دادن کارکنان استادیوم ویلاپارک، به شکلی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش سان، فردی ناشناس اعتراف کرده که دو روز قبل از جدال استون ویلا و منچستریونایتد که با تساوی بدون گل به اتمام رسید، وارد رختکن شیاطین سرخ شده و یک میکروفون را به صورت مخفیانه در آن جای‌گذاری کرده‌است. گویا این مرد توانسته با فریب‌دادن کارکنان استادیوم ویلاپارک، به شکلی پنهانی وارد رختکن یونایتد شود و حتی یک روز پس از اتمام بازی، خودش این میکروفون را بیرون برده‌است! این میکروفون به وسیله یک خط تلفنی کار می‌کند و توسط فردی در کشور چین، کنترل شده‌است. این فرد به هنگام شروع صحبت‌های اریک تن هاخ در رختکن، با میکروفون ارتباط برقرار کرده و به صحبت‌های رد و بدل شده بین اعضای منچستریونایتد گوش داده‌است.

با وجود تمام انتقاداتی که به سیستم امنیتی ویلاپارک وارد شده،‌ به نظر می‌رسد مقصر این داستان قصد خرابکاری یا حتی جاسوسی نداشته و صرفا به خاطر طنز و جنبه شوخی داستان، این کار را انجام داده‌است. به نظر می‌رسد که این فرد قصد داشته با افشای مکالمات تن هاخ و بازیکنانش در یوتوب، شمار دنبال‌کنندگان خود را افزایش دهد. مشخص نیست واکنش منچستریونایتد به این اتفاق چه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

۲۵۷ ۲۵۱

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn