تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 13:30
8 بازدید
کد خبر : 347360

تعهدنامه‌ی کارفرما را امضا نکردیم، طرح طبقه‌‎بندی را برایمان اجرا نکرد!

تعهدنامه‌ی کارفرما را امضا نکردیم، طرح طبقه‌‎بندی را برایمان اجرا نکرد!

بازدید:۹۴ تعدادی از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه از عدم اجرای طرح طبقه‌بندیِ مشاغل برای خود خبر دادند. به گزارش خبرنگار ایلنا، تعدادی از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه از عدم اجرای طرح طبقه‌بندیِ مشاغل برای خود خبر دادند و گفتند: طرح طبقه‌بندی مشاغل در سال ۱۳۷۳ برای اولین بار در

بازدید:۹۴

تعدادی از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه از عدم اجرای طرح طبقه‌بندیِ مشاغل برای خود خبر دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تعدادی از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه از عدم اجرای طرح طبقه‌بندیِ مشاغل برای خود خبر دادند و گفتند: طرح طبقه‌بندی مشاغل در سال ۱۳۷۳ برای اولین بار در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه اجرا شد و در تیرماه ۱۳۹۳ مجددا مورد بازنگری قرار گرفت.

آن‌ها افزودند: با توجه به موافقت مدیریت شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه با بازنگری طرح طبقه‌بندی مشاغل در اسفندماه سال ۱۴۰۱ در این شرکت، متأسفانه در اقدامی مغایر با قوانین کار،  مدیریت شرکت مذکور اقدام به اخذ تعهدنامه کتبی برای ۱۸۶ نفر کارگر رسمی این شرکت کرد که به شرط بازنشستگی در پایان سال ۱۴۰۲ اقدام به بازنگری طرح طبقه‌بندی مشاغل برای این دسته از کارگران خواهند کرد.

این کارگران می‌گویند: ۱۳ نفر از این کارگرانِ رسمی، حاضر به امضای تعهدنامه که خلاف قوانین کار است نشدند که با وجود گذشت بیش از هیجده ماه از بازنگری مشاغل در شرکت هفت‌تپه این تعداد از کارگران هنوز در طرح بازنگری مشاغل تطبیق داده نشده‌اند.

آن‌ها می‌گویند: با وجود پیگیری‌های متعدد این کارگران و مکاتبات متعدد با اداره کار شهرستان شوش و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان نتیجه‌ای حاصل نشده است.

کارگران می‌گویند: کارفرمای شرکت هفت‌تپه بسیاری از اجزای مزد روزانه این کارگران را که جزو دستمزد روزانه و بر مبنای مفاد ۳۴ و ۳۵ و ۳۶قانون کار است، صراحتا نقض کرده و اجزای مزد این کارگران به‌طور یک‌‎جانبه از سوی کارفرما قطع شده است و دادخواستهای مطروحه برای برقرای مجدد اجزای مزد از قبیل حق جذب، جذب مستمر، جذب غیر مستمر، تجربی، مزد سرپرستی، مزد سختی کار و غیره در اداره کار شهرستان شوش با وجود ارائه مستندات محکم و ادله پسند، رد شده است.



انتهای پیام/

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn