تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 14:54
59 بازدید
کد خبر : 347443

پیشکسوتان منچستریونایتد در آستانه استخدام مربی لیورپولی!

پیشکسوتان منچستریونایتد در آستانه استخدام مربی لیورپولی!

به گزارش روزپلاس، رجزخوانی برای لیورپول و لیورپولی‌‌ها، یکی از بخش‌های جدانشدنی زندگی منچستریونایتدی‌ها است اما گاهی اوقات هم مصلحت اقتضاء می‌کند که آنها دشمنی‌ها را کنار بگذارند و از وجود رقیب دیرینه نفع ببرند. این همان داستانی است که الان اعضای گروه معروف منچستری‌های کلاس ۹۲ رخ داده است. آنها با اینکه خودشان همیشه جزو

پیشکسوتان منچستریونایتد در آستانه استخدام مربی لیورپولی!

به گزارش روزپلاس، رجزخوانی برای لیورپول و لیورپولی‌‌ها، یکی از بخش‌های جدانشدنی زندگی منچستریونایتدی‌ها است اما گاهی اوقات هم مصلحت اقتضاء می‌کند که آنها دشمنی‌ها را کنار بگذارند و از وجود رقیب دیرینه نفع ببرند. این همان داستانی است که الان اعضای گروه معروف منچستری‌های کلاس ۹۲ رخ داده است.

آنها با اینکه خودشان همیشه جزو صاحب نظران و کارشناسان بوده‌اند و در میان‌شان افرادی با سابقه مربیگری هم وجود دارد (گری نویل در منچستریونایتد و والنسیا)، کلاس ۹۲ منچستریونایتد شامل گری نویل، پل اسکولز، دیوید بکام، رایان گیگز، نیکی بات و فیل نویل قصد دارند برای تیم تحت تملک‌شان، تیم سالفورد در دسته چهارم یک مربی لیورپولی را استخدام کنند.

گزینه مدنظر آنها مارتین کِلی است؛ بازیکن پیشین لیورپول در فاصله سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۴ که سال گذشته در تیم ویگان به دوران بازیگری‌اش پایان داد و شروع به کسب تجربه در زمینه مربیگری کرد. کلی ۳۴ ساله قرار است جانشین کارل رابینسون شود که تیمش اکنون در جدول رده‌بندی لیگ دسته چهارم انگلیس، شانزدهم و تنها سه تا از ۱۰ بازی نخست خود در فصل جدید را برده و سه تا از ۵ بازی اخیرش را هم باخته است.

تیم فوتبال سالفوردسیتی، ماه مارس سال ۲۰۱۴ به مالکیت ستاره‌های کلاس ۹۲ منچستریونایتد درآمد و از آن زمان تا کنون از سطح هشتم فوتبال باشگاهی انگلیس به دسته چهارم آن رسیده است.

منبع

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn