تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 17:50
58 بازدید
کد خبر : 347601

لورنتیو اورلین رگکامف رومانیایی نزدیک‌ترین گزینه به استقلال

لورنتیو اورلین رگکامف رومانیایی نزدیک‌ترین گزینه به استقلال

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، لورنتیو اورلین رگکامف با سابقه هدایت استوا بخارست، الهلال و الاهلی عربستان، الوحده و الوصل امارات که فصل قبل با الطاعی عربستان به لیگ دو این کشور سقوط کرد، حالا نزدیک ترین گزینه به نیمکت استقلال است.  این مربی رومانیایی در دوران بازیگری تنها یک بازی ملی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، لورنتیو اورلین رگکامف با سابقه هدایت استوا بخارست، الهلال و الاهلی عربستان، الوحده و الوصل امارات که فصل قبل با الطاعی عربستان به لیگ دو این کشور سقوط کرد، حالا نزدیک ترین گزینه به نیمکت استقلال است.  این مربی رومانیایی در دوران بازیگری تنها یک بازی ملی برای رومانی داشت اما در تیم‌های آلمانیا آخن و انرژی کوتبوس سابقه بازی دارد و ۹ سال در بوندس لیگا بازی می‌کرد.

از صبح امروز نام یک مربی اهل افریقای جنوبی به عنوان گزینه شماره یک استقلال مطرح شده است؛ پیتسو موسیمان سیه چرده اما باید با یک مربی پرتغالی و یک مربی رومانیایی رقابت کند. گفته می‌شود این رومانیایی که لورنتیو اورلین رگکامف نام دارد و هفته قبل هم از سوی برخی ایجنت‌ها به استقلال توصیه شده بود، مجددا به مدیران استقلال لینک شده است و آنها با توجه به قیمت بالای گزینه پرتغالی و ناشناخته بودن سرمربی اهل آفریقای جنوبی، تمایل دارند با رگکامف کار کنند، مگر این که باز هم داستان‌های پشت پرده مسیر بازی را در استقلال عوض کند.

استقلال که مدیرعاملش دوست داشت با ولاسکوئز کار کند و رییس هیات مدیره اش علاقه مند به همکاری با پل لو گن فرانسوی بود، دو گزینه اهل ترکیه را هم در آب نمک خوابانده تا اگر باز هم دقیقه ۹۰ مذاکرات به دلیل ناتوانی و ناشی گری مدیران باشگاه یا به دلیل سنگ اندازی‌های دلالان و یا شاید به بهانه شرایط منطقه بی نتیجه ماند، زمان بیش از این هدر نرود.

هرچند نزدیکان استقلال مدعی هستند رییس هیات مدیره بدش هم نمی‌آید فعلا کار را با سهراب بختیاری زاده دنبال کند و خودش هم دستی بر آتش چیدمان تیم داشته باشد!

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn