تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 18:32
46 بازدید
کد خبر : 347635

گزینه رومانیایی استقلال ۵ گل از آبی‌ها خورد! 

گزینه رومانیایی استقلال ۵ گل از آبی‌ها خورد! 

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، استقلال هنوز سرمربی جدید خود را انتخاب نکرده و حالا از لورنتیو رگکامف به عنوان یکی از گزینه‌های جدی نشستن روی نیمکت آبی پوشان پایتخت یاد می‌شود. مربی اهل رومانی که استقلال را به خوبی می‌شناسد و سابقه  تحمل شکست سنگین برابر این تیم را هم در

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، استقلال هنوز سرمربی جدید خود را انتخاب نکرده و حالا از لورنتیو رگکامف به عنوان یکی از گزینه‌های جدی نشستن روی نیمکت آبی پوشان پایتخت یاد می‌شود. مربی اهل رومانی که استقلال را به خوبی می‌شناسد و سابقه  تحمل شکست سنگین برابر این تیم را هم در کارنامه خود می‌بیند. 

ستقلال در روزهای پایانی فروردین سال ۱۴۰۰ هنگامی که ویروس کرونا همچنان در حال جولان دادن بود و لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز در چند شهر این قاره و (البته بدون حضور تماشاگران) برگزار می‌شد، تهران را به مقصد جده ترک کرد تا مرحله این مسابقات در سال ۲۰۲۱ را استارت بزند. در آن زمان الاهلی عربستان میزبانی مسابقات را بر عهده گرفته بود و خیلی دلش می‌خواست با استفاده از همین مزیت راهی مراحل حذفی شود اما استقلال بلایی بر سرش آورد که قطعاً لورنتیو رگکامف هرگز آن را فراموش نخواهد کرد. شاگردان فرهاد مجیدی در آن مسابقه با نتیجه ۵ بر ۲ الاهلی را شکست دادند و کار را به جایی رساندند که صورت غمزده مدیران باشگاه الاهلی به سوژه جذابی برای عکاسان تبدیل شد. مهدی قایدی در آن مسابقه دو بار موفق به گلزنی شد و شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی و محمد نادری نیز هر کدام یک بار گلزنی کردند. 

بازی برگشت دو تیم نیز هفتم اردیبهشت همان سال برگزار شد و کار در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا این مربی رومانیایی که حالا گزینه هدایت استقلال شده، خاطره بسیار تلخی از آبی‌ها در عرصه پیکارهای آسیایی داشته باشد.

در همین رابطه: لورنتیو اورلین رگکامف رومانیایی نزدیکترین گزینه به استقلال

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn