تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 18:51
15 بازدید
کد خبر : 347649

بازگشت ارزهای صادراتی سرعت می‌گیرد

بازگشت ارزهای صادراتی سرعت می‌گیرد

جامعه ورزشی آفتاب نو: وی افزود: به عنوان نمونه در حوزه صادرات محصولات کشاورزی مثل پسته هزینه‌های تولید با ارز آزاد انجام می‌شود، اما صادرکننده باید ارز حاصل از صادرات خود را با قیمت تعیین شده در بازار به فروش برساند و این یعنی تحمیل ضرر حتمی و قطعی به صادر کننده. عضو کمیسیون اقتصادی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

وی افزود: به عنوان نمونه در حوزه صادرات محصولات کشاورزی مثل پسته هزینه‌های تولید با ارز آزاد انجام می‌شود، اما صادرکننده باید ارز حاصل از صادرات خود را با قیمت تعیین شده در بازار به فروش برساند و این یعنی تحمیل ضرر حتمی و قطعی به صادر کننده.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: راه‌اندازی بازار ارز توافقی باعث خواهد شد تا صادرکنندگان ارز حاصل از صادرات خود را با قیمتی که مورد توافق دو طرف باشد و منافع دو طرف در آن تامین شود در این بازار به فروش برسانند که به برگشت بیشتر ارزهای صادراتی کشور نیز کمک خواهد کرد تا با سرعت بیشتری انجام شود.

انارکی محمدی تاکید کرد: در طرف مقابل، واردکنندگان نیز در فضایی شفاف ارز مورد نیاز خود برای واردات را با قیمت مناسب‌تر و فضایی به لحاظ اقتصادی شفاف‌تر و سالم‌تر تامین می‌کنند که در نهایت روان‌تر شدن و سهولت بیشتر تجارت را رقم خواهد زد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn