تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 1:25
31 بازدید
کد خبر : 347952

آمادگی حزب‌الله همه را شگفت‌زده کرد

آمادگی حزب‌الله همه را شگفت‌زده کرد

تیتر کوتاه بررسی می کند : کدخبر: ۱۲۴۲۵۶ ۲۲ مهر ۱۴۰۳ ۱۶:۴۹ سیاست حمله زمینی رژیم صهیونیستی به لبنان به درهای بسته خورده و درگیری در مرزها حاکی از سخت بودن پیروزی اسرائیلی ها در این جنگ است. میزان آمادگی حزب‌الله لبنان در نبرد با صهیونیست ها ، همه ناظران را شگفت‌زده کرده است و

تیتر کوتاه بررسی می کند :

حمله زمینی رژیم صهیونیستی به لبنان به درهای بسته خورده و درگیری در مرزها حاکی از سخت بودن پیروزی اسرائیلی ها در این جنگ است.

آمادگی حزب‌الله همه را شگفت‌زده کرد


میزان آمادگی حزب‌الله لبنان در نبرد با صهیونیست ها ، همه ناظران را شگفت‌زده کرده است و بسیاری از نظامیان اسرائیلی که در مرز لبنان در حال نبرد هستند، از سخت بودن جنگ به دلیل شرایط اقلیمی سخن می‌گویند.

نظامیان اسرائیلی اذعان دارند که شرایط جنگ در مرز لبنان با آنچه در غزه تجربه کرده‌اند بسیار متفاوت است.

این در حالی است که بعد از شهادت سید حسن نصرالله و فرماندهان ارشد حزب الله این تحلیل در میان صهیونیست ها شکل گرفت که توان نظامی حزب الله پایان یافته است و این جریان نظامی – سیاسی لبنان به آخر خود رسیده است ولی صهیونیست ها و شرکاء آمریکایی آنها دریافتند که شرایط آنگونه که فکر می کردند نیست تا جایی که اخیرا رسانه‌های آمریکایی اعلام کرده اند : نبرد با حزب‌الله سخت است و بیمارستان‌های اسرائیل خود را برای سناریوی خونین در آینده آماده می‌کنند.

از سوی دیگر بنا به دستور ارتش رژیم صهیونیستی شهرک های زرعیت، شومارا، شتولا، ناتوآ و ایبن مناخیم در شمال سرزمین‌های اشغالی منطقه بسته نظامی اعلام شدند؛ در همین راستا برخی ناظران معتقد هستند شرایط سخت جنگ با حزب الله رژیم صهیونیستی را مجبور کرد تا اعلام مناطق بسته نظامی جدید در الجلیل را در چارچوب گسترش مانور زمینی خود در جنوب لبنان اعلام نماید .

در چنین شرایطی حملات بی امان انصار الله یمن نیز عرصه را بر رژیم کودک کش تنگ کرده و وب‌سایت ورلد کارگو نیوز به تازگی اعلام کرده است ، بندر ایلات اسرائیل به دلیل کاهش ۸۵ درصدی فعالیت خود در نتیجه حملات حوثی‌ها به کشتی‌ها در دریای سرخ اعلام ورشکستگی کرده است .

شرایط سخت صهیونیست ها در لبنان به جایی رسیده است که  آمریکایی ها را وادار ساخت تا جدا از کمک های نظامی که تا امروز به صهیونیست ها کرده اند در عرصه سیاسی نیز راه را برای آنها هموار سازند .

در همین رابطه آمریکایی ها در تلاش هستند تا در آب گل‌آلود لبنان ماهی گیری برای صهیون ها بکنند و در همین راستا ، سفیر آمریکا در لبنان در دیدار با برخی از نیروهای سیاسی و نمایندگان مستقل پارلمان لبنان برای فراهم آوردن شرایط به منظور حمله سیاسی به حزب الله لبنان گفته است ، حزب الله تضعیف شده است و دیگر سیطره حزب بر دولت قابل تحمل نیست ؟! شما باید در آینده ای نزدیک ، برای مرحله‌ای در سیاست لبنان که حزب الله در آن جایی ندارد آماده باشید .





منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn