تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 8:49
14 بازدید
کد خبر : 348196

کری‌خوانی قطری‌ها برای تیم ملی ایران | این اتفاق برای فوتبال ما طبیعی است

کری‌خوانی قطری‌ها برای تیم ملی ایران | این اتفاق برای فوتبال ما طبیعی است

به گزارش آفتاب نو تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در هفته چهارم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ فردا سه شنبه ۲۴ مهر و از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه راشد دبی رو در روی هم قرار می‌گیرند. «نایف العمادی»، رئیس کانون هواداران تیم ملی قطر، در مصاحبه‌ای با روزنامه الشرق اظهار داشت که تمامی سختی‌ها

به گزارش آفتاب نو تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در هفته چهارم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ فردا سه شنبه ۲۴ مهر و از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه راشد دبی رو در روی هم قرار می‌گیرند.

«نایف العمادی»، رئیس کانون هواداران تیم ملی قطر، در مصاحبه‌ای با روزنامه الشرق اظهار داشت که تمامی سختی‌ها و مسافت‌ها در راه حمایت از تیم ملی کشورشان بی‌اهمیت است. او تأکید کرد که انتقال بازی تیم ملی قطر به امارات به نفع این تیم خواهد بود و باید از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

نایف العمادی در این گفت‌وگو اشاره کرد که اعضای هواداران تیم ملی قطر برای تقویت حضور هواداران در دیدار مقابل تیم ملی ایران که فردا در ورزشگاه راشد دبی برگزار می‌شود، بسیار مشتاق هستند. این بازی که به عنوان یکی از مسابقات مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ برگزار می‌شود، از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی همچنین تأکید کرد که این گروه در حال همکاری با فدراسیون فوتبال قطر هستند تا حضور هواداران در امارات تسهیل شود و بتوانند بازیکنان تیم ملی را به حمایت بیشتر و کسب نتیجه‌ای مثبت تشویق کنند.

العمادی با اشاره به نزدیکی جغرافیایی امارات گفت: این مساله باعث می‌شود که سفر هواداران چه از طریق زمینی و چه هوایی آسان‌تر شود. ما انتظار داریم که تعداد زیادی از هواداران قطری در دبی حضور یابند تا از تیم حمایت کنند. این وظیفه همه ماست. تمامی مسافت‌ها در راه حمایت از تیم ملی قطر ناچیز است، به ویژه پس از نتایج مثبتی که در مرحله سوم به نفع تیم ما رقم خورد و باعث افزایش امیدهای ما برای صعود به جام جهانی شد.

او ادامه داد: ما به حضور همیشگی هوادارانمان در هر شرایطی عادت کرده‌ایم، چه در داخل و چه در خارج از کشور. گروه هواداران قطر همچنان با فدراسیون فوتبال قطر در این زمینه همکاری می‌کند.

العمادی همچنین به پیروزی اخیر قطر مقابل قرقیزستان اشاره کرد و گفت: این پیروزی در زمان مناسبی به دست آمد و اعتماد به نفس هواداران و بازیکنان را بازگرداند. تیم ما موفق شد نتایج نامطلوب دو دیدار اول را جبران کند و امیدواریم این آغاز دوباره‌ای برای تیم قهرمان آسیا باشد.

او افزود: ورزشگاه‌های امارات برای ما خوش یمن بوده‌اند و من به آینده تیم بسیار امیدوارم. اطمینان دارم که تیم ما قادر است تمامی موانع را پشت سر بگذارد، چرا که حضور قهرمان آسیا در جام جهانی طبیعی است.

در پایان، العمادی از فدراسیون فوتبال قطر به خاطر فشارهایی که برای انتقال این بازی به خارج از ایران تشکر کرد و گفت: «انتقال بازی به نفع همه است. تیم ملی ایران یکی از بهترین تیم‌های آسیاست، اما نباید فراموش کنیم که چند ماه پیش ما در قطر توانستیم همین تیم را شکست دهیم. باید سناریوی جام ملت‌های آسیا را تکرار کنیم و من مطمئنم که تیم ما در این دیدار مقابل ایران با قدرت خواهد ایستاد.

منبع خبر: همشـهری

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn