تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 12:45
19 بازدید
کد خبر : 348397

نمایشگاه فرش ماشینی و کف‌پوش‌ها افتتاح شد

نمایشگاه فرش ماشینی و کف‌پوش‌ها افتتاح شد

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کف‌پوش، موکت و فرش ماشینی از امروز به مدت چهار روز در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می شود. گرد هم آمدن انواع برندهای مطرح در تولید انواع کف‌پوش‌ها با تنوع کاربری می‌تواند بهترین زمان برای بررسی این محصولات به‌حساب آید. یکی از مزیت‌های حضور در این ایونت‌ها و نمایشگاه‌ها این است که با

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کف‌پوش، موکت و فرش ماشینی از امروز به مدت چهار روز در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می شود.

نمایشگاه فرش ماشینی و کف‌پوش‌ها افتتاح شد


گرد هم آمدن انواع برندهای مطرح در تولید انواع کف‌پوش‌ها با تنوع کاربری می‌تواند بهترین زمان برای بررسی این محصولات به‌حساب آید. یکی از مزیت‌های حضور در این ایونت‌ها و نمایشگاه‌ها این است که با تعداد بی‌شماری از طرح و نقش در فرش‌های ماشینی روبه‌رو خواهید شد و این می‌تواند شما را از انتخابی که انجام می‌دهید مطمئن‌تر سازد.

در این نمایشگاه بیش از ۱۵۰ شرکت داخلی و خارجی از ایران و کشور‌های ترکیه، چین و تایوان، نوین‌ترین تولیدات خود را در معرض علاقمندان قرار می‌دهند.

صنعت فرش ماشینی حدود ۵۰ درصد از ارزش صادرات سالیانه صنایع نساجی را به خود اختصاص داده و علاوه بر اشتغال‌زایی مناسبی که در کشور ایجاد کرده، سالانه حدود ۳۵۰ میلیون دلار ارزآوری به همراه دارد.

ظرفیت نصب‌شده صنعت فرش ماشینی در کشور بالغ بر ۱۲۰ میلیون متر مربع است و تولید سالیانه آن به ۸۰ میلیون مترمربع می‌رسد که حدود ۵۰ میلیون متر مربع آن در داخل کشور مصرف می‌شود. به عبارت دیگر، مصرف سرانه فرش ماشینی در کشور حدود ۲.۳ متر مربع است و مازاد آن نیز به بازار‌های جهانی صادر می‌شود که در صورت تأمین نقدینگی مورد نیاز و تسهیل تجارت خارجی، امکان تولید سالانه تا مرز ۱۰۰ میلیون متر مربع و صادرات ۵۰ میلیون متر مربع دور از ذهن نیست.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کف‌پوش، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته از امروز تا ۲۶ مهرماه هر روز از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

 

 





منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn