تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 17:51
10 بازدید
کد خبر : 348651

آیا حماس در ۷ اکتبر اشتباه کرد؟ | ببینید

آیا حماس در ۷ اکتبر اشتباه کرد؟ | ببینید

گروه دیپلماتیک – آفتاب نو:‌ سید احسان حسینی پژوهشگر حوزه نفت و روزنامه‌نگار با انتشار ویدئویی به این پرسش پاسخ داده است که آیا حماس در هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) اشتباه کرده است یا خیر. در این پست آمده است: حتی در مادی‌ترین دیدگاه نیز عملیات ۷ اکتبر در جهت منافع موجودیتی به نام

گروه دیپلماتیک – آفتاب نو:‌ سید احسان حسینی پژوهشگر حوزه نفت و روزنامه‌نگار با انتشار ویدئویی به این پرسش پاسخ داده است که آیا حماس در هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) اشتباه کرده است یا خیر.

در این پست آمده است: حتی در مادی‌ترین دیدگاه نیز عملیات ۷ اکتبر در جهت منافع موجودیتی به نام «ایران یکپارچه» عمل کرد؛ فارغ از اینکه جمهوری اسلامی سرکار باشد یا نه. عملیات حماس، بزرگترین ضربه به طرح صهیونیستی کریدور_آی‌مک بود.

ایده آمریکایی- اسرائیلی ایجاد کریدور اقتصادی هند-اسرائیل-اروپا یا همان کریدور هند-خاورمیانه-اروپا معروف به «آی مِک» (IMEC) که ظاهرا قرار است هند را از طریق امارات متحده عربی، عربستان و اردن، به سرزمین‌های اشغالی و سپس به اروپا وصل کند، با شکل گیری شرایط جدید در غرب آسیا و آتش جنگی که دامن رژیم صهیونیستی را فراگرفته، سرنوشتی نامعلوم پیدا کرده است.

منبع خبر: همشـهری

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn