تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 22:26
14 بازدید
کد خبر : 348874

تلاش کیانوش رستمی برای تغییر تابعیت ایرانی

تلاش کیانوش رستمی برای تغییر تابعیت ایرانی

کیانوش رستمی قهرمان وزنه‌برداری المپیک ریو ۲۰۱۶ در تلاش است تا با تغییر تابعیت شانس حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ را پیدا کند. کیانوش رستمی که یک نقره المپیک لندن و یک طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو را در کارنامه دارد، در سال‌های اخیر به‌خاطر درخواست برای تمرین انفرادی چالش‌های زیادی را با فدراسیون وزنه‌برداری داشته

کیانوش رستمی قهرمان وزنه‌برداری المپیک ریو ۲۰۱۶ در تلاش است تا با تغییر تابعیت شانس حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ را پیدا کند.

کیانوش رستمی که یک نقره المپیک لندن و یک طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو را در کارنامه دارد، در سال‌های اخیر به‌خاطر درخواست برای تمرین انفرادی چالش‌های زیادی را با فدراسیون وزنه‌برداری داشته است.

با اینکه او شانس حضور در المپیک پاریس را هم مثل المپیک توکیو از دست داد، اما تصمیم گرفته با تغییر تابعیت شانس حضور در مسابقات جهانی را پیدا کند.

کیانوش رستمی که تصاویری از تمرینات خود در فضای مجازی منتشر می‌کند، در استوری اینستاگرامش به تلاش برای تغییر تابعیت اشاره کرده و گفته در این خصوص با وزیر ورزش هم جلسه خواهد داشت.

چندی قبل نام رستمی به عنوان ورزشکار کشور کوزوو در استارت لیست مسابقات جهانی ۲۰۲۴ قرار گرفت و باید دید او می‌تواند فرصت حضور در مسابقات جهانی با پرچم کشور دیگری را داشته باشد یا خیر.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn