تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 22:47
12 بازدید
کد خبر : 348890

سومین ترور دونالد ترامپ ناکام ماند

سومین ترور دونالد ترامپ ناکام ماند

تیتر کوتاه بررسی کرد؛ کدخبر: ۱۲۴۲۹۵ ۲۳ مهر ۱۴۰۳ ۱۵:۴۸ سیاست یک مظنون با اسلحه شات‌گان، تفنگ دستی و مجوزهای جعلی پیش از حضور در رویداد دونالد ترامپ در منطقه کواچلا بازداشت شد. به گزارش تیتر کوتاه – در پی برگزاری تجمع دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، در منطقه کواچلاوَلِی ایالت کالیفرنیا، پلیس یک مرد

تیتر کوتاه بررسی کرد؛

یک مظنون با اسلحه شات‌گان، تفنگ دستی و مجوزهای جعلی پیش از حضور در رویداد دونالد ترامپ در منطقه کواچلا بازداشت شد.

سومین ترور دونالد ترامپ ناکام ماند


به گزارش تیتر کوتاه – در پی برگزاری تجمع دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، در منطقه کواچلاوَلِی ایالت کالیفرنیا، پلیس یک مرد مسلح را در نزدیکی محل این رویداد بازداشت کرد. کلانتر شهرستان ریورساید، چاد بیانکو، در یک نشست خبری اعلام کرد که این حادثه ممکن است سومین تلاش برای ترور ترامپ باشد که ناکام مانده است.

به نقل از ایندیپندنت، بر اساس گزارش پلیس، این مظنون که “وِم میلر” نام دارد، در یک خودروی شاسی‌بلند مشکی و با پلاک جعلی دیده شده و تلاش کرده با ارائه مجوزهای مشکوک از ایست‌های بازرسی امنیتی عبور کند. پس از بررسی‌های بیشتر، مأموران دریافتند که وی چندین گواهینامه رانندگی و گذرنامه با نام‌های مختلف در اختیار دارد و همچنین دو سلاح گرم ثبت‌نشده، شامل یک تفنگ دستی و یک شات‌گان پر، در خودروی خود حمل می‌کرد.

میلر بدون هیچ مقاومتی بازداشت و به جرم حمل سلاح غیرقانونی به بازداشتگاه منتقل شد. کلانتر بیانکو تأکید کرد که این حادثه هیچ تأثیری بر امنیت دونالد ترامپ یا شرکت‌کنندگان در این تجمع نداشته است و افزود که تحقیقات درباره این فرد به زودی تکمیل خواهد شد.

این دستگیری واکنش‌های مختلفی را به دنبال داشته است. منابع نزدیک به کمپین ترامپ در گفتگو با رسانه‌های آمریکایی ادعای تلاش برای ترور را رد کرده‌اند. با این حال، کلانتر ریورساید در نشست خبری خود تأکید کرد که مظنون با تجهیزات و مدارک مشکوک قصد ورود به محل تجمع را داشته و این می‌تواند نشانه‌ای از یک طرح خطرناک باشد.

میلر، ۴۹ ساله و ساکن لاس وگاس، در واکنش به این اتهامات مدعی شده است که قصد آسیب رساندن به ترامپ را نداشته و خود را یکی از حامیان او معرفی کرده است. وی در گفتگو با رسانه‌های محلی اظهار داشت که این اتهامات بی‌اساس هستند و او به عنوان یک هنرمند هیچ تمایلی به خشونت ندارد.

در هفته‌های اخیر، امنیت دونالد ترامپ به دلیل تهدیدات مشابهی که به او وارد شده بود، به شدت افزایش یافته است. این سومین حادثه تهدیدآمیز در ماه‌های اخیر است که در نزدیکی تجمعات ترامپ رخ می‌دهد و مقامات امنیتی آمریکا را به تلاش بیشتر برای حفاظت از رئیس‌جمهور سابق واداشته است.





منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn