تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 1:59
9 بازدید
کد خبر : 349022

برگزاری نمایشگاه صنعت خودرو، خودروهای تجاری و قطعات یدکی در زنجان

برگزاری نمایشگاه صنعت خودرو، خودروهای تجاری و قطعات یدکی در زنجان

با رشد ۱۰۰ درصدی مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان، از برگزاری چهاردهمین دوره نمایشگاه صنعت خودرو، موتورسیکلت و قطعات یدکی بارشد ۱۰۰ درصدی نسبت به ادوار گذشته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان زنجان خبر داد. سید رضا قندیلی با بیان این مطلب، اظهار کرد: این نمایشگاه از

با رشد ۱۰۰ درصدی

مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان، از برگزاری چهاردهمین دوره نمایشگاه صنعت خودرو، موتورسیکلت و قطعات یدکی بارشد ۱۰۰ درصدی نسبت به ادوار گذشته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان زنجان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه صنعت خودرو، خودروهای تجاری و قطعات یدکی در زنجان


سید رضا قندیلی با بیان این مطلب، اظهار کرد: این نمایشگاه از تاریخ ۲۴ تا ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی زنجان برگزار خواهد شد.

عضو‌هیات مدیره انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران با اشاره به حضور جدی شرکت های توانمند تخصصی خودرویی و قطعات یدکی در توضیح اهداف این نمایشگاه اظهار داشت: این رویداد فرصتی استثنایی برای ارائه توانمندی‌های صنعت خودرو و قطعات یدکی کشور فراهم می‌کند. همچنین، توسعه صنایع بالادستی و جذب شرکت‌های دانش‌بنیان مرتبط از دیگر اهداف کلیدی این نمایشگاه است.

به گفته قندیلی، نمایشگاه با مشارکت نمایندگان برجسته‌ای از شرکت‌های خودروسازی داخلی و خارجی، از جمله کرمان موتور، مدیران خودرو و کرمان دیزل و همچنین شرکت های بزرگ‌تولید خودرو های ورزشی برگزار خواهد شد. این رویداد همچنین فضایی برای معرفی نوآوری‌ها و فناوری‌های جدید در صنعت خودرو و قطعات یدکی فراهم خواهد کرد. نمایندگان شرکت‌های دانش‌بنیان نیز آخرین دستاوردهای خود را در این حوزه به نمایش می‌گذارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان زنجان یادآور شد: این نمایشگاه با حضور تولیدکنندگان و فروشندگان خودرو، موتورسیکلت، قطعات یدکی، و تجهیزات تعمیرگاهی از ۱۲ استان کشور برگزار می‌شود و فضایی بالغ بر ۳۰۰۰ متر مربع به شرکت‌کنندگان اختصاص یافته است.

وی ضمن تقدیر از کلیه دستگاه های اجرایی ازجمله سازمان صمت استان زنجان، اتاق اصناف  و واحدهای تولیدی بومی و بازرگانی تصریح کرد: برای برگزاری این رویداد به صورت تخصصی براساس نیاز سنجی انجام شده، تقاضا و زیرساخت های استانی و ملی حضور شرکت های تخصصی قطعی و برنامه ریزی ویژه ایی برای آن صورت گرفت.

 





منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn