تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 11:09
8 بازدید
کد خبر : 349393

انواع مدل لاک هلویی برای رنگ پوست ها / طراحی های متنوعی که از عروسی تا عزا شیک هستن

انواع مدل لاک هلویی برای رنگ پوست ها / طراحی های متنوعی که از عروسی تا عزا شیک هستن

شایانیوز- شاید ایام قدیم و تا همین دو دهه پیش استفاده از لاک و یا کاشت ناخن کم و بیش دیده میشد و بانوان تنها برای مراسمات خاص و یا اون افراد پولدار همیشه کاشت و لاک داشتند، اما حالا دیگه زمونه تغییر کرده و با توجه به این که اغلب دختران جوان ما شاغل

شایانیوز- شاید ایام قدیم و تا همین دو دهه پیش استفاده از لاک و یا کاشت ناخن کم و بیش دیده میشد و بانوان تنها برای مراسمات خاص و یا اون افراد پولدار همیشه کاشت و لاک داشتند، اما حالا دیگه زمونه تغییر کرده و با توجه به این که اغلب دختران جوان ما شاغل هستند و به محل کار میرن و دستشون هم تو جیب خودشونه، خب بیشتر به سمت و سوی این مسائل پیش رفته اند. لاک ناخن بخشی زیبا از استایل یک بانو به حساب میاد که میتونه دستانی بسیار ظریف تر براشون بسازه. کافیه تا شما فرق بین لاک زدن روی ناخن مانیکور شده تمیز رو با دستانی که ناخن هایی شلخته داره ببینید و مقایسه کنید. مراقبت از ناخن ها برای یک بانو از واجبات زیبایی ظاهرش محسوب میشه. اما رنگ های لاک فراوون هستند و خب از اونجایی که دیگه مثل قبل خانوم ها در انتخاب رنگ لاک محدود نیستند، با دستی باز و خیالی راحت، میتونن اون رنگی که به دستا و تیپشون میاد رو انتخاب کنند. اما یک سری رنگ ها مثل هلویی هستن که هم به درد همه فصلی می خورن و هم اینکه برای هر موقعیت و محیطی مناسب اند. هلویی رنگی بسیار زیباست که در تناژ و مدل های متنوع به انواع رنگ پوست میاد.

لاک هلویی

لاک هلویی جذاب برای پاییز

هلویی رنگی بسیار ملایم و شاد است که با ته مایه‌ های نارنجی، صورتی و زرد دیده می شود و اکثرا هم حس شیرینی، لطافت و زنانگی را به افراد القا می‌ کند. لاک هلویی رنگی داره که در مقایسه با لاک هایی مثل مرجانی بسیار کمرنگ تر و ملایم تر است. اغلب افراد مینیمال پسند از این رنگ استقبال دارند. در واقع میشه گفت در حالت کلی رنگ لاک های مثل سفید، خنثی، صورتی، طلایی، آبی و سبز انتخابات بسیار مناسبی برای طراحی و ست سازی با لاک هلویی هستند. الان هم که خب تو فصل پاییز به سر میبریم و لاک هلویی از دست رنگ های محسوب میشه که برای این فصل واقعا زیباست.

لاک هلویی

لاک هلویی مخملی منحصر به فرد

لاک هلویی یکی از ظریف ترین رنگ های لاک به حساب میاد که خیلی ظاهرتون رو دخترونه میکنه. جلوه ای شیک و خوشگل به ظاهرتون میبخشه. این رنگ میتونه به هر خانومی با هر رنگ پوستی بیاد و در واقع به عنوان یک رنگ پایه برای ناخن ها در هر شرایطی قشنگه. البته که لاک مخملی هلویی کمی سخت تر مورد پسند قرار میگیره اما با انتخابش شما بسیار منحصر به فرد شده اید.

لاک هلویی

لاک هلویی مات شیک

ناخن هایی که رنگ هلوی مات دارند برای تمام رویداد ها و فعالیت ها مثل مهمانی‌ ها، مراسم عروسی، تعطیلات و حتی استفاده روزمره کاملا مناسب و البته زیبا هستند. این رنگ لاک میتونه به ظاهر و استایل شما یک دخترانه بودن خاص همراه با جلب توجه نکردن بده که خب برخورد شیک دیگران با خودتون رو کاملا احساس می کنید. لاک به رنگ هلوی مات روی ناخن های مستطیل بلند چند برابر زیباتر نیز خواهد شد.

لاک هلویی

لاک هلویی کروم متفاوت ترین

رنگ لاک هلویی همیشه از دست لاک های پر طرفداری بوده که طرفداران زیادی داشته است. چرا که این رنگ میتونه ظاهری خیره کننده به ناخن های شما ببخشه، تنها کافیه تا کمی خلاقیت به خرج دهید و از لاک های کرومی هم استفاده کنید تا دستانی متمایز تر داشته باشید. لاک هلویی کرم که کروم شده باشد بر روی هر کدوم از انگشتان شما قرار بگیره ظاهری صیقلی ایجاد خواهد کرد.

لاک هلویی

لاک هلویی شاین با جلب توجه بالا

از دیگر لاک ها شاین دار ها هستند که با درخشش به خصوصی که دارند، میتونن نقطه کانونی زیبایی شما قرار بگیرند. این طراحی اغلب با استفاده از لاک هایی هستند که ذرات براق و یا پودر های شاین دارند و بیشتر هم برای مهمونی ها میتونن مناسب باشند. اینجوری شما رد مناسبت خاص، نمای خاص از خود نشان داده اید و برای رفتن به مراکز اداری و یا اگر شاغل هستید و غیره هم استرسی نخواهید داشت. چون جلب توجه زیاد داره دیگه!

لاک هلویی

لاک هلویی فرنچ جذاب

فرنچ شاید قبلتر فقط با سفید انجام میشد، اما حالا با هر رنگی شدنیه و لاک هلویی هم یکی از اونهاست که میتونه زیبایی دلبرانه ای ایجاد کنه. شما میتونید لاک هلویی رو فرنچ کنید او رو با طراحی های زیبا ترکیب کنید و یا به شکل ساده نگهش دارید. برای رسیدن به این منظور میشه که از فرنچ های امروزی و ترند استفاده کرده و یک لاک هلویی فرنچ شده جذاب داشته باشید.

لاک هلویی

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn