تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 13:06
21 بازدید
کد خبر : 349500

آنچلوتی دستور فروش مدافع رئال مادرید را داد

آنچلوتی دستور فروش مدافع رئال مادرید را داد

آنچلوتی حتی در حساس‌ترین شرایط هم سراغ وایخو نمی‌رود. او معتقد است که این بازیکن در سطحی نیست که رئال مادرید می‌خواهد. باشگاه در ژانویه در مورد فروش او بحث کرد و اینکه یک مدافع میانی جدید جذب کند یا خیر. به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ وایخو در رئال است اما انگار نیست. او به

آنچلوتی حتی در حساس‌ترین شرایط هم سراغ وایخو نمی‌رود. او معتقد است که این بازیکن در سطحی نیست که رئال مادرید می‌خواهد. باشگاه در ژانویه در مورد فروش او بحث کرد و اینکه یک مدافع میانی جدید جذب کند یا خیر.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ وایخو در رئال است اما انگار نیست. او به یک بازیکن طرد شده شبیه شده که فقط نظاره‌گر است. از آنجا که باشگاه قبلاً در تابستان اطلاع داده بود که او بخشی از برنامه‌های ورزشی نیست، بازیکن اطلاع داشت که قرار نیست دقایق زیادی به میدان برود اما با این حال ترجیح داد سال آخر قراردادش را بماند.

در واقع، قرارداد او در سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد، بنابراین فروش، راه حلی بود که برای همه طرف‌ها مناسب بود. رئال انتظار داشت که پول کمی از انتقال او به دست بیاورد، اما در نهایت تصمیم بازیکن را قبول کرد. وایخو اصرار داشت که بماند و شانسش را امتحان کند ولی خیلی زود متوجه شد حتی در غیاب مدافعان مصدوم نیز روی او حساب نمی‌شود. اکنون او چیزی را تجربه می‌کند که قبلاً در مورد آن هشدار داده شده بود: طرد شده از تیم و مثل یک تماشاگر.

رئال دو ماه پرپیچ و خم را پشت سر گذاشته است. با دور شدن آلابا تا نیم فصل دوم و حتی با مصدومیت ادر میلیتائو، کارلتو روی شوامنی برای خط دفاعی حساب کرد. او حتی خاکوبو رامون جوان را نیز به وایخو ترجیح می‌دهد.

2095086

فقط یک بازی برابر آلاوس کافی بود تا کارلتو مطمئن شود وایخو در سطح رئال نیست. او به خواست هواداران و زمانی که تیم با سه گل پیش بود، وایخو را به زمین فرستاد و رئال با دریافت دو گل نزدیک بود بازی برده را از دست بدهد.

دستور نهایی از سوی مرد ایتالیایی صادر شده است، وایخو را همین زمستان بفروشید و یک مدافع جدید بخرید. صبر آنچلوتی تمام شد.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn